پليس عراق اعلام كرد كه بر اثر تيراندازي ها و انفجارهاي متعدد امروز (دوشنبه) در مناطق مختلف اين كشور دست كم 20 نفر كشته و 85 نفر ديگر هم زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ يك منبع پليس محلي عراق خاطرنشان كرد كه در حمله افراد مسلح به يك خودروي نظامي در 90 كيلومتري شمال بغداد سه پليس كشته و سه تن ديگر زخمي شدند.

در انفجار يك خودرو بمب گذاري شده در منطقه ˈطاهراواˈ در 30 كيلومتري شرق موصل نيز هفت نفر كشته و 14 نفر ديگر زخمي شدند كه قربانيان حادثه بيشتر زنان و كودكان بودند. در اين انفجار به چندين خانه خسارات جدي وارد شد.در حمله افراد مسلح به يك ايست بازرسي پليس در شهر تكريت و با انفجار يك خودروي بمب گذاري شده يك مامور كشته و چهار تن ديگر زخمي شدند.

انفجار دو خودرو بمب گذاري شده در منطقه ˈتوز خورماتوˈ در 200 كيلومتري شمال بغداد نيز به كشته شدن پنج تن و زخمي شدن 25 نفر ديگر منجر شد. اين در حالي است كه پليس عراق اعلام كرد در دو انفجار در منطقه توزخورماتو، يك تن كشته و 20 تن زخمي شدند.يك مقام استاني در عراق هم گفت: در استان ديالي در هفت انفجار و تيراندازي سه تن كشته و 20 تن ديگر زخمي شدند.

يك منبع در وزارت كشور عراق نيز خاطرنشان كرد: در منطقه طرميه نزديك بغداد سه سرباز بر اثر انفجار يك بمب جاده اي زخمي شدند و همچنين دو نيروي پليس به دليل انفجار يك بمب جاده اي ديگر در شهر ميدان حدود 30 كيلومتري جنوب شرق بغداد مجروح شدند.حملات، كشته ها و زخمي هاي امروز عراق در حالي صورت گرفته است كه بر اثر چندين انفجار و حمله در اواخر روز گذشته در شهر كركوك دست كم 11 نفر كشته و 50 نفر ديگر زخمي شدند.
برچسب ها: انفجار ، کشته ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار