نماينده مردم پيرانشهر و سردشت گفت: طرح سوال از وزير آموزش و پرورش با 12 امضا در جلسه ديروز (يکشنبه) تحويل هيئت رئيسه شد.

رسول خضري نماينده مردم پيرانشهر و سردشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه 150 هزار کلاس هم‌اکنون از بخاري گازي و نفتي استفاده مي‌کنند، گفت: هيچ حرکت و اراده جدي در ايمن‌سازي و تجهيز مدرسه‌ها ديده نشده و بيش از 4 ميليون دانش‌آموز در اين کلاسهاي ناامن تحصيل مي‌كنند.

وي در ادامه با اشاره به اينکه استيضاح و طرح سوال از وزير آموزش و پرورش همزمان مطرح است، اظهار داشت: تاکنون بيش 10 امضاء براي استيضاح حاجي‌بابايي جمع آوري شده است که البته هنوز اعلام وصول نشده است.

نماينده مردم پيرانشهر با بيان اينکه طرح سوال با 12 امضا، يکشنبه به هيئت رئيسه تحويل داده شده است، تصريح کرد: اميدوار هستيم با اين کار، حرکت و تحولي جهت تامين امنيت جاني دانش‌آموزان کشور،  شاهد باشيم.

خضري در پايان با گلايه از رئيس‌جمهور، خاطر نشان کرد: در ارتباط با فاجعه‌اي که در آمريکا رخ داد ما هم ابراز همدردي داريم ولي بهتر بود رئيس‌جمهور به ملت ايران و دانش‌آموزان آسيب‌ديده و نيز خانواده دانش‌آموز مرحوم پيام تسليت مي‌فرستاد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، سوال ، آموزش ، وصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار