مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس اعلام معاونت برنامه ریزی راهبردی ریاست جمهوری که به تازگی منتشر شده، این استان رتبه نخست کشور را در اجرای پروژه های عمرانی سال 89 کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، احد راشد، در نشست اعضای شورای فنی استان اظهار کرد: برای چندمین سال متوالی است که آذربایجان شرقی حایز این رتبه می شود.
وی گفت: در سال 89، 56 هزار و 673 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه استانی به تصویب رسید که تا پایان سال مجموع اعتبارات عمرانی استان به 88 هزار و 740 میلیارد ریال رسید.

راشد اضافه کرد: در این سال، 83 درصد اعتبارات اختصاص یافت که 89. 5 درصد از اهداف عمرانی محقق شد. و یادامه داد: حدود 81 درصد پروژه های عمرانی مطابق برنامه زمانبندی پیشرفت داشته، 12. 8 درصد از آن ها از برنامه زمانبندی جلوتر و 6. 7 درصد از برنامه عقب بود.

راشد گفت: درصد تحقق پایان پروژه ها، کیفیت اجرا، نسبت دستیابی اهداف به دستیابی منابع و روش ارجاع کار از جمله شاخص های انتخاب استان های برتر در اجرای پروژه های عمرانی است که آذربایجان شرقی با 88. 7 درصد در صدر رتبه بندی استان ها قرار گرفت. /ع

برچسب ها: کسب ، کشوری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.