یک کارشناس سیاست خارجی گفت: چند روز بعد از شکست سخت رژیم جنایتکار صهیونیستی در جنگ غزه، وزیر دفاع این رژیم غاصب به سرعت از سمت خود استعفا کرد بنابراین در پی این اتفاق و با گسترش اختلافات داخلی وزیر امور خارجه نیز مجبور به کناره گیری از سمت خود شده است.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کناره‌گیری لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم جعلی صهیونیستی از سمت خود گفت: پیروزی ملت مظلوم غزه در جنگ 8 روزه، ضربه‌ای مهلک بر پیکره رژیم منحوس جعلی وارد کرد و پایه‌های سست این رژیم را به لرزه در آورد.

وی با اشاره به استعفای ناگهانی ایهود باراک وزیر دفاع رژیم غاصب صهیونیستی ادامه داد: چند روز بعد از شکست سخت رژیم جنایتکار صهیونیستی در جنگ غزه، وزیر دفاع این رژیم غاصب به سرعت از سمت خود استعفا کرد بنابراین در پی این اتفاق و با گسترش اختلافات داخلی وزیر امور خارجه نیز مجبور به کناره گیری از سمت خود شده است.

کنعانی مقدم با اشاره به انتخابات آتی در رژیم جعلی صهیونیستی تصریح کرد: اگر کابینه این رژیم جعلی نتواند در انتخابات آتی اکثریت آراء را بدست آورد می‌توان گفت ادامه حیات این رژیم منحوس غیرممکن خواهد بود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: با توجه به شکستی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از جنگ در زمینه‌های اقتصادی، نظامی و سیاست خارجی متحمل شده این احتمال وجود دارد که این دوره پایان ریاست جمهوری شیمون پرز و نخست‌وزیری نتانیاهو باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کنعانی ، مقدم ، رژیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار