سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: در این فصل داوران میل ندارند که در مورد ارژن قضاوت خوبی داشته باشند. نمی دانم داوران چه مشکلی با تیم ما دارند جایگاه فعلی ما در جدول را داوران رقم می زدند.

نعمت اللهی سرمربی تیم ارژن شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فصل بدی برای ما رقم خورده است از ابتدای فصل در اکثر بازی ها با قضاوت اشتباه داوران نتایج را واگذار کردیم به همین دلیل با وجود توانایی های تیم در جایگاه دوازدهم جدول جای گرفته ایم.

وی افزود: بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا نتیجه بازی را از آن خود کنند اما کسانی وجود دارند که مانع پیروزی ما می شوند و نمی دانم آنها با تیم من چه مشکلی دارند زیرا در صورتیکه از قصد آنها مطلع شوم به طور حتم اقداماتی را در نظر می گیریم تا این وضعیت به نیم فصل دوم کشیده نشود.

نعمت اللهی در ادامه بیان داشت: ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا از این شرایط خلاص شویم اما هرچند که در مسابقات خوب ظاهر شویم قضاوت های اشتباه داوران در جایگاه تیم تأثیر خواهد داشت نمی توان این نکته را نادیده گرفت که قضاوت های ما که در طول مسابقات انجام می شود رابطه مستقیم با روحیه بازیکنان و نحوه بازی تیم خواهد داشت.

سرمربی تیم ارژن گفت: در تمام بازی هایی که انجام دادیم قضاوت داوران به سود حریفان بوده است با وجود اینکه به شاگردانم اطمینان می دهم این اشتباهات بدون غرض انجام شده اما خودم هم قانع شدم که داوران با تیم ما مشکل دارند و نمی خواهند این تیم در جدول ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: همیشه به دنبال عدالت بودم اکثر داوران اخلاقیات من را می شناسند زیرا قضاوت به هر نحوی که انجام شود من در برخورد با آنها کمال ادب و احترام را به جای می آورم تنها خواسته ام از مسئولان و داوران به جای آوردن عدالت است. عدالت یعنی نه کاری به ضررم انجام شود نه به سودم، گمان می کنم اگر مقابل اشتباهات داوری سکوت کنم خودم هم عدالت را رعایت نکرده ام به همین دلیل از آغاز نیم فصل دوم به چگونگی برگزاری قضاوت ها اهمیت می دهم و در صورت لزوم به مسئولان شکایت می کنم./آق
برچسب ها: نعمت اللهی ، ارپن ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار