امروز جلسه ای در فدراسیون بوکس برگزار می شود که اعضای هیئت رئیسه و سرمربیان و مربیان تیم ملی دران حضور دارند و در مورد مسائل مختلفی و گزارشات متفاوت در آن بحث و تبالد نظر می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  فدراسیون بوکس  در حالی امروز بعد از ظهر جلسه خود را ترتیب می دهد که فردا مسابقات منطقه ای بوکس به میزبانی خوزستان با شرکت کنندگان  منطقه 5 آغاز می شود.
 
در این  جلسه ، رئیس،  نائب ریس،  و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بوکس به همراه مربیان و سرمربیان تیم های ملی حضور دارند.

قرار است گزارشاتی از تصمیمات جلسات هیئت های قبلی و مسابقات قهرمانی کشور و چگونگ روز اردوی تیم ملی و گزارش مسابقات قهرمانی  جوانان در ارمنستان مطرح شود.

بحث تبادل نظر در خصوص مسابقات منطقه ای انجام می شود و البته قرار است در حاشیه این جلسه نیز در خصوص برگزاری  لیگ و حل مشکلات مالی بحث و تبادل نظر شود.
 
مسابقات لیگ بوکس در حال حاضر به علت مشکلاتی مالی برگزار نمی شود و  تنها تعداد کمی از تیم ها برای انجام این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

متاسفانه فدراسیون بوکس قادر نیست به هیئت های بوکس کمک مالی کند و هیئت ها و تیم های بوکس خودشان  باید تمام هزینه ها را پرداخت کنند.
 
کمبود استقبال  اسپانسر ها در بوکس  باعث  همکاری با باشگاه ها می کنند.
 
لیگ های گذشته  بوکس نیز باتعداد کمی از تیم های برگزار شده است چرا که اکثر قریب به اتفاق تیم ها در هیئت های  بوکس استانها ی کشور  با مشکلات عدیده مالی  دست و پنجه نرم می کنند.
 
حتی در مسابقات  منطقه ای بوکس نیز برخی از هیئت ها هنوز مشکلات مالی را به طور کامل حل نکرده اند و حضور آن ها در همین مسابقات منطقه ای نیز در هاله ای از ابهام است.
 
در تمام رشته ها ی ورزش  مشکلات مالی وجود دارد ولی با حمایت مسئولان رفته رفته لیگ کمتری به خود می گیرد.
 
بوکس از جمله رشته هایی است که در کشور ما پتانسیل زیادی برای رشد و پیشرفت دارد در همین مسابقات اخیر،  بوکسوران تیم ملی جوانان  ما علیرغم اینکه مدالی به دست نیاوردند ولی عملکرد یکی از بوکسوران ما یعنی سیاوش امیدی رکورد بین المللی را در خصوص سه بازی موفق پیاپی شکست تا جرقه ای امید برای سرمایه گذاری بدر بوکس جوانان درخشان تر شود.
 
درجلسه ا مروز اگر چه موضوع اصلی برگزاری مسابقات لیگ نیست ولی باید منتظر ماند ودید آیا فدراسیون بوکس در طی روزهای آینده فکری برای حل مشکلات مالی و برگزاری مسابقات لیگ خواهد کرد../آق



برچسب ها: آیا ، فدراسیون ، فکر ی ، به
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار