در لیگ برتر والیبال و در پایان دیدار تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس و پیشگامان کویر یزد، ضرب و شتم میان برخی بازیکنان باعث شد تا تماشاچیان حاضر در سالن به داخل زمین آمده و بازی به جنجال ختم شود.

محمدحسین شفقی ناظر دیدار تیم های والیبال پیشگامان کویر یزد و آلومینیوم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برخی بازیکنان نیمه حرفه ای در لیگ برتر والیبال که پول حرفه ای می گیرند متأسفانه در طول مسابقات دست به کارهایی می کنند که به طور کل این رشته را زیر سوال می برند.

وی تصریح کرد: پس از بازی سخت و حساس شب گذشته یاشار شاهینی لیبروی تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس به سمت میرحسینی سر مربی تیم یزد رفته و دو دستش را به نشان شادی برای وی تکان داد، در این میان مسعود رمضانی با مشت به صورت شاهینی زد و باعث شد تا جو حاکم بر سالن ناآرام شده و تماشاگران به داخل زمین بیایند.

وی تصریح کرد: پس از ورود تماشاگران به زمین بازیکنان تیم پیشگامان کویر یزد را به رخت کن هدایت کردیم و منتظر شدیم تا سالن خلوت شود سپس آنها را به سمت اتوبوس مخصوص هدایت کردیم.

در طول مدتی که یزدیها در رخت کن حضور داشتند یکی از کامپیوترهای موجود در آن شکسته شده است.

وی گفت: طبق گفته سرپرست تیم پیشگامان کویر یزد حمید سوسن آبادی اقدام به شکستن رایانه مورد نظر کرده ولی سوسن آبادی به طور کل منکر وجود چنین اتفاقی در رخت کن می شود.

شفقی یادآور شد: متاسفانه در بازی شب گذشته بازیکنان به گونه ای رفتار کردند که تماشاگران تحریک شوند و بازی در اوج آرامش به جنجال و حاشیه کشیده شود به این گونه مسایل باید از سوی مسئولان فدراسیون رسیدگی شود. اگر فدراسیون والیبال و سازمان لیگ این حواشی را کنترل نکنند این مسائل به ضرر بازیکنان، لیگ و در مجموع والیبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: به عنوان ناظر گزارش کامل بازی شب گذشته را به سازمان لیگ ارائه کرده ام./آق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار