عضو کميسيون اقتصادي با بيان اينکه بودجه بايد در زمان معين تحويل داده مي‌شد، گفت: تاخير در ارائه بودجه نظم مالي را که نقش مهمي در توسعه کشور دارد، بر هم مي‌زند.

محمدحسين ميرمحمدي نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم توجه به درآمدهاي مالياتي در بودجه سال آينده در تامين منابع مالي كشور، اظهار داشت: نظام مالياتي بايد به گونه‌اي تدوين شود تا به حلقه‌هاي مفقوده و بخش‌هايي که از آن‌ها ماليات دريافت نمي‌شود توجه شده و منابع جديد مالياتي نيز مورد شناسايي قرارگيرد.

عضو کميسيون اقتصادي دريافت ماليات را بهترين جايگزين هزينه‌اي وابسته به صادرات نفتي دانست و آن را منوط به تقويت بخش توليد اعلام کرد.

وي در ادامه با بيان اينکه بودجه بايد در زمان معين تحويل داده مي‌شد، اظهار داشت: تحويل بودجه در موعد مقرر در توسعه کشور موثر است و اين درحاليست كه تاخير در ارائه آن نظم مالي کشور را بر هم مي‌زند.

ميرمحمدي با تاکيد بر اينکه يکي از موضوعات مهم در توسعه كشور انضباط مالي است، تصريح کرد: ارائه به موقع بودجه و تصويب و شروع به کار آن در ابتداي سال مالي جديد براساس قانون و نيز مديريت هزينه‌ها، صرفه جويي، بهره‌وري و ... مي‌تواند انضباط مالي را که نقش مهمي در توسعه کشور دارد، تامين کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تاخیر ، بودجه ، انضباط ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار