در حالیکه برخی از رسانه ها اعلام کردند که قلیچ به عنوان مربی دروازبان های پرسپولیس انتخاب شده است اما وی بیان کرده که تا الان پیشنهادی من ندارند.

وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من از طریق رسانه ها متوجه شدم که مربی دروازه بان های پرسپولیس  شدم و مسئولان پرسپولیس تا الان پیشنهادی به من ندادند.

قلیچ درباره قبول پیشنهاد مربیگری پرسپولیس گفت: من چند سال در تیم پرسپولیس مربیگری کردم و تجارب و کارنامه خوبی دارم به نظرم می توانم  به پرسپولیس کمک کنم.

وی در خصوص ارزیابی اش از مربی  خارجی برای دروازه بان های پرسپولیس گفت: اگر مربی دروازه بانان  ایرانی باشد خیلی بهتر از خارجیها می تواند به گلرهای پرسپولیس کمک کند مربی خارجی به خاطر عدم شناخت از دروازه بان ها باعث ایجاد فاصله بین گلرها خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور مربیان خارجی برای دروازبان های پرسپولیس باعث ایجاد حسادت بین گلرها  سرخپوشان خواهد شد.
 
وی درخصوص  عملکرد دروازه بان های پرسپولیس گفت:  شهاب گردان گلر خوبی  است اگر من مربی دروازه بانهای پرسپولیس شدم کمک می کنم که به حقش در این تیم برسد.
 
وی در ادامه بیان داشت:  نیلسون دیگر دروازه بان پرسپولیس هم می توانند رقیب خوبی  برای شهاب گردان برای حضور در  دروازه سرخپوشان را داشته باشد.

وی درمورد دستیاران  گل محمدی گفت:  دستیاران گل محمدی مقاطعی در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی حضور داشتند  به نظرم آنها می توانند به گل محمدی کمک کنند تا پرسپولیس را از شرایط بحرانی نجات دهد.

وی در خصوص بازی حذفی پرسپولیس با ملوان بندر انزلی گفت:  امیدوارم یحیی گل محمدی بتواند اولین گام مربیگریش را در پرسپولیس با بردن ملوان بردارد ملوان تیم ریشه داری است اما به نظرم پرسپولیس می توانند این تیم را در آزادی ببرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  کادر فنی پرسپولیس  جوان هستند و نیازمند حمایت از سوی تماشاگران را دارند هواداران پرسپولیس  باید برای کمک به تیم محبوبشان چهارشنبه ورزشگاه آزادی را پر کنند.

گفتنی است ، تیم فوتبال پرسپولیس  در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  باید روز چهارشنبه مقابل ملوان بندر انزلی در ورزشگاه ازادی قرار بگیرد./آق

برچسب ها: پرسپولیس ، خارجی ، قلیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار