جودوکار وزن مثبت 100 کیلوگرم کشورمان گفت: در چند سال اخیر جودوی ایران ضربه شدیدی از عدم مدیریت صحیح خورده است.

محمد رضا رودکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: قبلا جودو،  ورزشی پر مدال در آسیا بود و شرایط بسیار ایده آلی داشت اما مدت 4 یا 5 سال است که به خاطر مشکلات مدیریتی ضربه شدیدی خورده است.
 
وی درباره این مشکلات توضیح داد:  مسائلی که جودو را در این مدت درگیر خودش کرده مسائلی است همچون، نداشتن لیگ پویا،  مشکل حقوق و قرار داد های بازیکنان،  نداشتن مدیریت صحیح، نداشتن رابط مناسب با فدراسیون بین المللی جودو، استفاده نکردن از افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت در راس کارهای مدیریتی و کنار گذاشتن آنها و.... همه درگیری هایی  است که ضربه شدیدی به جودوی ایران وارد کرده است.

رودکی اضافه کرد:  البته این مسائل مربوط به فدراسیون فعلی جودو نیست آنچه فدراسیون  حال حاضر جودو را درگیر خود کرده مسائل برون مرزی و مشکلات جدید از بحث تعلیق فدراسیون جودو از سوی فدراسیون جهانی است که این مسائل به مشکلات داخلی اضافه شده است.
 
دارنده مدال آسیا گوانگ جو درباره زمزمه هایی که از خداحافظی اش از ورزش  جودو شنیده می شود، بیان کرد:  من شرایط خاصی را دارم و صحبت هایی را مطرح کرده ام که اگر به آنها توجهی نشود ناچار هستم که از دنیای جودو کناره گیری کنم.
 
وی توضیح داد:  قبل از مسابقات المپیک 2012 لندن و اردوی آماده سازی روسیه زانوی من آسیب دید ونه تنها بازیهای المپیک را از دست دادم بلکه شش ماه از تمریناتم عقب افتادم متاسفانه درا ین مدت هیچ کدام از مسئولان کارهای مربوط به عمل جراحی و بیماری ام را پیگیری نکردند ضمن اینکه فدراسیون بدهی هایی به من دارد مثل پاداش های المپیک که مبلغ 10 میلیون تومان است که باید آن را  به من پرداخت کنند،‌ اگر این مسائل برطرف نشود نمی توانم دیگر در خدمت جودو باشم.
 
کاپیتان تیم ملی جودوی کشورمان درباره وضعیت سلامتی فعلی خود گفت تاکوون مشکل خاصی ندارم و می توانم تمرین کنم اما عمل جراحی زانویم به قدری سخت بود که تمرینات بدنسازی ام با سایز بازیکنان ملی پوش فرق دارد./آق

برچسب ها: نبود ، مدیریت ، صحیح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار