در سومین روز از هفته پژوهش از فصل نامه ایران شناسی و اسلام شناسی بعد از 15 سال رو نمایی شد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ صفی پور، معاون پژوهش و برنامه ریزی و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی صبح امروز در سالن همایش های مرکز اسناد کتابخانه ملی طی سخنرانی گفت: اجرای جشنواره حضرت محمد(ص) با جشنواره پژوهش یکی از ویژگی های مهم جشنواره پژوهش و فناوری امسال است .
 
وی افزود: با توجه به توهین هایی که در تابستان امسال به جایگاه پیامبر اسلام شده تصمیم بر آن شد که کتابهایی که در دو سال اخیر در خصوص پیامبر مکرم اسلام منتشر شده شناسایی شود بعد از بررسی های مکرر 1200 عنوان کتاب در خصوص پیامبر اسلام شناسایی که سه عنوان آن به عنوان عناوین برتر و سه عنوان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.  
 
صفی پور تصریح کرد: کارهای صورت گرفته در این مدت یک سال عبارتند از انتشار فصل نامه ایران شناسی و اسلام شناسی که حدود 15 سال از بررسی و در نهایت رونمایی آن می گذشت امسال و در هفته پژوهش انجام شد همچنین در این مدت یک سال 40 عنوان کتاب چاپ و 50 عنوان کتاب در نوبت چاپ قرار گرفته چنانچه شورای عالی پژوهشکده اسناد نیز امسال تجدید حیاتی پیدا کرده و به تصویب طرح هایی از داخل به خارج و ارائه آن طرح ها منجر شده است. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار