معاون استاندار فارس گفت: به دنبال افزایش 50 درصدی اعتبارات پژوهشی استان فارس هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، عبدالحسین نافیان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارس اظهار داشت: نیمی از بودجه پژوهشی این استان در سال گذشته توسط دستگاه‌های مربوطه جذب شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس ابراز داشت: سال گذشته بودجه پژوهش در استان فارس 4 میلیارد تومان بود که از این میزان 2 میلیارد تومان جذب شد.
وی گفت: در سال جاری در حوزه پژوهش باید کمترین برگشتی به خزانه را داشته باشیم و با استفاده از اعتبارات در حد نام این استان در حوزه پژوهش اقدام کنیم.
نافیان تصریح کرد: سال گذشته با اعتبار 2 میلیارد تومانی 104 طرح پژوهشی توسط پژوهشگران این استان اجرایی شد.
وی خاطرنشان کرد: امسال تلاش ما بر این است که از ظرفیت قانونی برای برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی استفاده لازم را ببریم و پژوهش‌گران به اهداف خود برسند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس اضافه کرد: در سال جاری 504 طرح پژوهشی در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی استان فارس در دست اجرا است که نشان از عزم خوب پژوهش‌گران دارد.
وی بیان کرد: حمایت از طرح‌های پژوهشی در این استان رشد خوبی داشته و نگاه مدیریت ارشد فارس رونق فضای پژوهشی در این استان است.
نافیان ادامه داد: در کارگروه پژوهشی این استان نیز تاکید شده تا حمایت بیشتری توسط دستگاه‌ها از مقوله مهم پژوهش صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس گفت: با تاکید استاندار این استان، تخصیص بودجه پژوهشی سازمان‌ها از نیم درصد تا سه درصد در حوزه پژوهش در سطح فارس دنبال می‌شود/س
.

برچسب ها: افزایش ، اعتبارات ، پژوهشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.