معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: در سال جاری 504 طرح پژوهشی در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی استان فارس در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، عبدالحسین نافیان اظهار کرد: سال گذشته 104 طرح پژوهشی با اعتبار 2 میلیارد تومان در استان فارس به اجرا درآمد و امسال تلاش ما بر این است که از ظرفیت قانونی که برای برنامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در بودجه دیده شده، بیشترین بهره برداری انجام شود.
وی بیان کرد: سال گذشته بودجه پژوهش در استان فارس 4 میلیارد تومان بود که از این میزان 2 میلیارد تومان جذب شد و امسال در حوزه پژوهش باید کمترین برگشتی به خزانه را داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس تاکید کرد: سعی ما بر این است که اعتبارات پژوهشی امسال تا 50 درصد افزایش یابد.
نافیان با تاکید بر حمایت استاندار فارس از ایده‌ها و طرح‌های پژوهشی گفت: استقبال از اقدامات پژوهشی روند رو به رشدی داشته و در کارگروه پژوهش استانداری نیز تاکید بر طرح‌های پژوهشی با رویکرد نیازسنجی بیش از پیش مورد توجه است همچنین با تاکید استاندار، تخصیص بودجه پژوهشی سازمان‌ها - نیم تا 3 درصد- به برنامه‌های نو و تازه در حوزه پژوهش جدی تر دنبال می شود.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فارس در فضایی به مساحت 600 مترمربع در قالب 34 غرفه از آثار و تولیدات دانشگاه ها و دستگاه‌های اجرایی استان از 26 تا 28 آذر ماه جاری در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برپا خواهد بود. /س

برچسب ها: طرح ، پژوهشی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.