عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: بهترین اقدام براي جذب گردشگران سلامت به سوی کشور نوع خدماتی است که ارائه می‌شود و هر چقدر این خدمات از سطح بالاتری برخوردار باشند سبب جذب بیشتر گردشگران سلامت می‌شود


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد احمد آريايي ن‍‍ژاد در ارتباط با سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: در سال‌هاي اخير موفقیت های بزرگی در پیشرفت های علمی، تکنولوژی و دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی در کشور اتفاق افتاده است.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي افزود: پیشرفت های دارویی و کشف و تولید داروهای جدید و نوترکیب، پیشرفت در جراحی‌ها و ابداع روش های جدید درمانی، بهبود وضعیت درمانی و گسترش مراکز علمی و پژوهشی مورد نیاز جامعه از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی است.

آريايي نژاد خاطرنشان كرد: در حال حاضر در كشور در زمينه‌هاي باروري و نازايي و سلول‌هاي بنيادي به پيشرفت‌هاي خوبي دست پيدا كرده‌ايم و مي‌توانيم علم خود را در اختيار ساير كشورها به ويژه كشودهاي همسايه شرقي قرار دهيم.

وي يادآور شد: دستورات اسلام براي رعايت بهداشت نشان‌دهنده پيشگيري است که باید در زمينه پيشگيري توجه بيشتر صورت گیرد.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: درمانگاه‌هاي ايران هلال احمر كه در نقاط مختلف دنيا مانند غنا و دبي وجود دارد مي‌تواند براي مردم دنيا مثمرثمر باشد و پیشرفت‌های پزشکی کشور را نشان دهد.

آريايي نژاد در ارتباط با برگزاری کنفرانس‌های علمی در کشور اذعان کرد: در حال حاضر از طرف کشورهای استعمارگر تبلیغات سوء زیادی علیه ایران می‌شود که برگزاری کنفرانس‌های علمی توانمندی کشور را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد و می‌تواند پاسخگوی فعالیت‌های ضد ایران دشمنان باشد.

وی با اشاره به جذب گردشگران سلامت تاکید کرد: بهترین کار برای جذب گردشگران سلامت به سوی کشور نوع خدماتی است که ارائه می‌شود و هر چقدر این خدمات از سطح بالاتری برخوردار باشند سبب جذب بیشتر گردشگران سلامت می‌شود.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي افزود: مجلس و دولت حاضر هستند در بهبود جذب گردشگران سلامت کمک کنند.

آریایی‌نژاد در ارتباط با نقش بیمارستان‌رضوی در جذب گردشگران سلامت گفت: بیمارستان‌رضوی یکی از بهترین مکان‌های خدمات درمانی است که ارائه خدمات و تجهیزات مدرن سبب شده تا جز شیعیان ، سایر مسلمانان نیز به سوی مشهد مقدس برای درمان بیماری خود جذب شوند.

یادآوری می شود: سومين كنفرانس گردشگري سلامت كشور هاي اسلامي 28 و 29 آذرماه سال جاري در بيمارستان فوق تخصصي رضوي مشهد مقدس برگزار مي شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.