معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 از جمع آوری برگهای پائیزی در سطح محدوده شرق تهران خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،  حمید رضا فرخی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اتمام فصل پائیز و برگ ریزان در این فصل، کمک به حفظ محیط زیست، جلوگیری از آلودگی بصری و آبگرفتگی معابر نسبت به رفت و روب این برگهای پائیزی اقدام شد.
وی افزود: برنامه جمع آوری برگهای پائیزی توسط کارگران وعوامل خدمات شهری درخیابان های اصلی و فرعی منطقه 8 تا پایان  کامل برگ ریزان انجام خواهد شد.

* شستشوی مخازن مکانیزه

همچنین فرخی با اشاره به اقدامات اداره خدمات شهری گفت: به منظور حفظ نظافت، پاکیزگی فضاهای شهری، و تردد‌آسان شهروندان از معابر و خیابان های سطح منطقه، این اداره اقدام به شستشوی مخازن مکانیزه در سطح نواحی سه گانه کرد.

* فعالیت خدمات شهری در روزهای بارانی و برفی بصورت شبانه روزی

همچنین فرخی با اشاره به آغاز به فصل بارندگی و برف گفت: پرسنل اداره خدمات شهری و پرسنل عوامل پیمانکار منطقه در محلهایی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد مستقر بودند که آبگرفتگی در این محل ها مشاهده نشد و این طرح تا پایان فصل بارندگی ادامه خواهد داشت.

*  بازسازی تصویر دیواری خیابان جانبازان

همچنین بابک منوچهری رئیس اداره زیبا سازی حوزه معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری گفت:  به منظور مرمت و رفع خسارت وارده به نقاشی دیواری سرویس بهداشتی خیابان جانبازان غربی نرسیده به سبلان به دلیل آتش سوزی، این اداره در خصوص  بازسای تصویر دیواری مذکور اقدام نمود./ز

برچسب ها: روب ، برگهای ، پائیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار