عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: بيمارستان فوق تخصصي رضوي با توجه به ظرفيت‌هاي بالاي نيروهاي انساني و تجهيزات مناسب مي‌تواند در كشورهاي اسلامي شعب خود را راه‌اندازي كند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد اسماعیل‌نیا در آستانه برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و از ابعاد مختلف به‌ آن پرداخت استعداد سنجی است و پیدا کردن شناخت کامل نسبت به توانایی‌های افراد در کشور است.

وی ادامه داد:‌ از نتایج مهمی که می‌توان از این کنفرانس بین‌المللی انتظار داشت تبادل نظر و اتحاد میان کشورهای اسلامی است که می‌توان در حوزه‌های اقتصاد، سلامت و سیاست و همچنین حوزه‌های علمی و پژوهشی به پیشرفت‌هایی در گردشگری سلامت کشورهای اسلامی رسید.

اسماعیل‌نیا افزود: کشورهای اسلامی تا قرن 5 هجری قمری تمامی پژوهش‌های علمی و پزشکی را در دست داشت و زیربنای علوم دینی و پزشکی مسلمانان بودند و اغلب دانشمندان و کاشفان دنیا را تشکیل می‌دادند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی بیان کرد: قابلیت‌های نیروی انسانی و پزشکی ایران باید به تمامی کشورهای اسلامی و خاورمیانه شناخته شود که این موضوع با اطلاع‌رسانی مناسب در تمامی کشورها محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: طب سنتی و طب اسلامی می‌تواند از جمله جذابیت‌های ایران در کنار جاذبه‌های طبیعی و گردشگری کشور در مقایسه با دیگر کشورها به شمار آید.

اسماعیل‌نیا عنوان کرد: بیمارستان فوق تخصصی رضوی قابلیت‌های خوبی در پذیرش بیماران و گردشگران درمانی کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه دارد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: در این کنفراس براساس شناختی که از کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد باید نیاز سنجی شود و نقاط قوت و ضعف تمامی کشورها به صورت تخصصی مشخص گردد تا بتوان در تبادل نظر میان دانشمندان و ارائه آخرین دستاوردها و همچنین تعامل کشورهای اسلامی موفق شد.

وی خاطرنشان کرد: بيمارستان فوق تخصصي رضوي با توجه به ظرفيت‌هاي بالاي نيروهاي انساني و تجهيزات مناسب مي‌تواند در كشورهاي اسلامي شعب خود را راه‌اندازي كند و مجموعه‌اي شود براي پزشكان ايراني كه در خارج كشور فعاليت مي‌كنند/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.