عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : پیشرفت های پزشکی کشور در چند سال اخیر افزایش داشته است و باید با تبلیغات مناسب و معرفی خدمات درمانی کشور گردشگران سلامت را از ساير کشورها به ویژه کشورهای اسلامی به سوی ایران جذب کنیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصي رضوی، موسی الرضا ثروتی در ارتباط با سومین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه پزشکی فعالیت هاي ارزشمندي دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ایران از نظر تمام جراحی های پیشرفته و بخش های درمانی سرآمد بسیاری از کشورها است به طوریکه بسیاری از پزشکان مجرب دنیا را متخصصان ایرانی تشکیل می دهند.

ثروتی خاطرنشان کرد: بیماران در دنیا علاقه مند هستند تا در مکانی درمان شوند که علاوه بر خدمات پزشکی در سطح بالا ، دارای مکان های تفریحی نیز باشد به ویژه کشورهای اسلامی که زیارتی بودن آن شهر را نیز در نظر می گیرند.

وی یادآور شد: در حال حاضر مشاهده می کنیم که بسیاری از مسلمانان کشورهای عربی به حضور در مشهد مقدس به خاطر آب و هوا و امکانات زیارتی و تفریحی علاقه مند هستند که این امر در اشتغالزایی و درآمدزایی کشور نقش مهمی را ایفا می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشرفت های پزشکی کشور در چند سال اخیر افزایش داشته است و باید با تبلیغات مناسب و معرفی خدمات درمانی کشور گردشگران سلامت را از ساير کشورها به ویژه کشورهای اسلامی به سوی ایران جذب کنیم.

وي با اشاره به برگزاری کنفرانس های علمی در کشور اظهار کرد: برگزاری کنفرانس های علمی توانمندی های ایران را در دنیا نشان می دهد ضمن اینکه با تبادل اطلاعاتی که انجام می شود زمینه همکاری و ارتقا به وجود می آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت اطلاع رسانی، مردم جهان با خدمات و امکانات پزشکی کشور آشنایی پیدا کرده که این آشنایی سبب ترغیب آنها به درمان در ایران می شود/س . 

برچسب ها: تبلیغات ، جذب ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.