سهي عرفات همسر ياسر عرفات رئيس سابق تشکيلات خودگردان فلسطيني، شب گذشته به افشاگري هاي جديدي در مورد همسرش پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم؛ سهي عرفات در گفتگويي که با مجري برنامه شارع العربيه دوبي داشت، با بيان اينکه عمر سليمان رئيس سابق دستگاه اطلاعاتي و امنيتي مصر با مذاکره با مقامات رژيم صهيونيستي خواستار دارويي براي رفع مسموميت ياسر عرفات شده بود، از رد درخواست سليمان توسط صهيونيست ها خبر داد.

وي همچنين در ادامه گفتگوي خود با بيان اينکه دستگاه اطلاعاتي مصر دائما با وي در تماس بوده و حال عمومي ياسر عرفات را در زمان حيات رئيس تشکيلات خودگردان پرس و جو مي کرده، از رهبران کشورهاي عربي به دليل ديدار نکردن با ياسر عرفات در زمان بيماري، به شدت انتقاد کرد.

همسر رئيس سابق تشکيلات خودگردان، در ادامه مي افزايد؛ رهبران کشورهاي عربي در زماني که ياسر عرفات در آستانه مرگ بود، به گونه اي وي را تحريم کرده و هيچ يک از آنها به ديدار عرفات نيامدند و پس از مرگ وي همگي آنها به طور چشمگيري به سفر به اراضي اشغالي پرداختند.

سهي عرفات در سخنان خود با اشاره به اينکه هيچ فرد يا گروه فلسطيني را مسئول مسموميت ياسر عرفات نمي داند، احتمال داد که وي از طريق غذا و يا دارو مسموم شده باشد.

وي همچنين در پايان گفتگوي خود در مورد توافقنامه کمپ ديويد اعلام کرد که در آن زمان بيل کلينتون با فشار به ابوعمار از وي خواست که اين توافقنامه با رژيم صهيونيستي را به امضاء برساند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار