رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آبادان گفت: تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی راهبرد اصلی این اتاق است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ' یعقوب ایزد پناه ' افزود: اتاق بازرگانی با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری سیاست كمك به توسعه صادرات و كاهش واردات برای ارزآوری بیشتر و حمایت از تولید و تولیدكنندگان داخلی را دنبال می كند.

وی با بیان اینكه این اتاق بازرگانی آبادان دارای 8 كرسی در اتاق بازرگانی ایران است اظهار داشت: تلاش و كوشش ما بر این است كه موانع موجود بر سرراه صادرات را برطرف شوند و به این حركت اقتصادی مهم در مرزهای دور و نزدیك در امر صادرات شتاب دهیم.

ایزد پناه نسبت به حضور و فعالیت هر چه بیشتر بازرگانان خوزستان در عرصه صادرات غیرنفتی تاكید كرد و گفت: با منطقه آزاد اروند همكاری های مشتركی در برپائی نخستین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی، خدماتی و فنی مهندسی خوزستان در جهت معرفی پتانسیل های خوزستان در راستای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر بازرگانان استان و كشور داریم.

وی با تاكید بر اینكه حمایت راهبردی ، تاثیرگذار و همه جانبه از بازرگانان از ماموریت های اتاق بازرگانی است خاطرنشان كرد كه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آبادان با راه اندازی غرفه (VIP) در این نمایشگاه به كلیه تجار و غرفه داران خدمات رایگان ارائه داد.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن آبادان نسبت به حضور فعال و مثمرثمردر بازارهای كشورعراق تاكید كرد و افزود: با راه اندازی (VIP) در این نمایشگاه توانستیم ارتباط خوبی بین تجار ایرانی و عراقی ایجاد كنیم و این امر نوید دهنده رونق اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری در دو منطقه آبادان و خرمشهر خواهد بود.

وی وجود 12 مترجم به زبانهای عربی و انگلیسی را از جمله خدمات ارائه شده توسط این اتاق در طول برگزاری نمایشگاه اعلام كرد و گفت: تلاش و كوشش ما برآن است كه در راستای آسان شدن امور تجاری بین بازرگانان ایرانی و عراقی را افزایش دهیم.

ایزد پناه اعزام هیات تجاری به عراق و چند كشور اروپائی به منظور شناسائی نیازهای بازارهای هدف را از برنامه های آینده این اتاق نام برد و افزود: در همین راستای نیز از هیات های تجاری كشورهایی چون عراق دعوت به عمل آمده كه این سفر در آینده ای نزدیك انجام خواهد شد./س


برچسب ها: حمایت ، سرمایه ، راهبرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.