رئيس اتحاديه هتل آپارتمان‌داران مشهد گفت: رئيس اتحاديه هتل آپارتمان‌داران مشهد گفت: در ارتباط با مكان‌هاي اقامتي هيچ‌گونه مشكلي براي زائران وجود ندارد و 400هتل آپارتمان‌در سطح شهر مشهد با درجات مختلف زائران و مسافران كشورهاي عرب زبان را در خود جاي مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مهدي آجيليان در ارتباط با سومين كنفرانس‌ بين‌المللي گردشگري سلامت اظهار كرد: با توجه به وجود يك ميليارد مسلمان در سراسر دنيا و تمايل آنها براي درمان در كشورهاي اسلامي از لحاظ مسائل دين مبين اسلام كشورهاي اسلامي در اين بخش از جايگاه خوبي برخوردارند.

رئيس اتحاديه هتل آپارتمان‌داران مشهد افزود: مشهد مقدس با حضور بارگاه امام رضا(ع) و تمايلي كه دوست‌داران حضرت براي حضور در اين مكان دارند و وجود بيمارستان مجهز رضوي سبب ترغيب مسلمانان به مداواي بيماري خود در اين شهر مي‌شود.

آجيليان خاطرنشان كرد: تبليغات در بعد سلامت و معرفي خدمات درماني در مراكز بازاريابي و گردشگري و آژانس‌هاي مسافرتي سبب جذب بيشتر گردشگران سلامت به كشور مي‌شود.

وي با اشاره به امكانات اقامتي در مشهد مقدس تاكيد كرد: بالغ بر 60درصد امكانات اقامتي در مشهد مقدس وجود دارد و در درجات مختلف مكان‌هاي اقامتي مانند هتل، مهمانپذير و هتل آپارتمان در مشهد براي اقشار مختلف جامعه وجود دارد.

رئيس اتحاديه هتل آپارتمان‌داران مشهد افزود: در ايران اسلامي خدمات درماني،تفريحي، زيارتي و اقامتي مناسبي براي كشورهاي اسلامي وجود دارد كه با معرفي درست آنها مي‌توانيم گردشگران سلامت را به كشور جذب كنيم.

آجيليان در ارتباط با آينده كسب و كار گردشگري سلامت در كشور اظهار كرد: با توجه به اينكه در تجهيز بيمارستان‌هاي كشور اقدامات موثري انجام مي‌شود بنده آينده خوبي را براي گردشگري سلامت پيش بيني مي‌كنم.

وي با اشاره به نقش بخش خصوصي در جذب گردشگران سلامت گفت: شرايط سرمايه‌گذاري براي بخش خصوصي ايجاد شود زيرا اين بخش در جذب گردشگران از سراسر منطقه بسيار خوب مي‌تواند فعاليت كند.

رئيس اتحاديه هتل آپارتمان‌داران مشهد در ارتباط با بيمارستان‌رضوي اذعان كرد: در بيمارستان‌رضوي تكنولوژي‌هاي روز دنيا براي رسيدگي به بيماران وجود دارد و اين بيمارستان پس از تاسيس خود به خوبي توانسته علاوه بر فعاليت در حوزه پزشكي در حوزه فرهنگي با برگزاري كنفرانس‌هاي علمي فعاليت كند و بايد از آن حمايت بيشتري انجام شود./ع

برچسب ها: هتل ، مسافر ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.