رئیس مرکز پژوهش‌ها گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درطول سالیان گذشته توانسته است نقش برجسته خود را در تصمیم سازی و مشاوره به نمایندگان ملت اثبات کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کاظم جلالی در نخستین همایش نقش پژوهش در فرآیند قانون‌گذاری که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: این همایش به مناسبت هفته پژوهش با دو هدف کلی شکل گرفته است اما هدف اصلی تشکر و قدردانی از مجموعه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است که در 17 سال پیش در راستای خدمت رسانی به ملت این مرکز پدید آمد.

وی در ادامه افزود: در طول این سالها این مرکز توانسته است خدمات بسیار مناسبی را در نظام ارائه کند.

جلالي ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درطول سالیان گذشته توانسته است نقش برجسته خود را در تصمیم سازی و مشاوره به نمایندگان ملت اثبات کند.

وي تصریح کرد: ما همیشه معتقدیم که کار ما باید توسط سایر نمایندگان مورد نقد و راهنمایی قرار گیرد تا بتوانیم مرکز پژوهش‌ها را ارتقا دهیم.

رئیس مرکز پژوهش‌ها در پایان خاطرنشان کرد: بخش دوم این همایش به بررسی جایگاه و نقش پژوهش در جایگاه قانون‌گذاری می‌پردازد که امیدواریم بتوانیم با یک نگاه جدید از ابعاد مختلف به این امر مهم بنگریم و در استمرار همکاری‌ها تداوم بخشیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جلالی ، همایش ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار