شهردار ناحیه پنج منطقه یک گفت: اداره فنی و ترافیک ناحیه 140 عدد نیوجرسی بتنی در خیابان های گلستان شمالی، صومعه زاده و صنایع در آذر ماه سال جاری جانمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین فرهادی گفت: هدف از انجام این عملیات ایمن سازی معابر و جلوگیری از پارک غیرمجاز خودروهاست.

وی بیان کرد: 270 عدد استوانه ایمنی در خیابان های صنایع گلستان شمالی، افتخاری و بزرگراه امام علی (ع) با هدف ارتقاء‌کیفی معابر و افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها نصب شد.

فرهادی تصریح کرد: 102 عدد تابلوی خطرنما و 2 عدد استوانه ایمنی در خیابان های گلشن، پورابتهاج و میدان بدیعی با هدف ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی وسایل نقلیه نصب شد.

وی افزود: 34 عدد تابلوی توقف ممنوع، مکمل حمل با جرثقیل، شستشوی اتومبیل ممنوع و گردش به چپ ممنوع در خیابان های صنایع، امیربهادر، سپند، شریفی و سباری با هدف جلوگیری از پارک غیرمجاز خودروها و روان سازی ترافیک نصب شد.

علیرضا کیانپور شهردار ناحیه یک منطقه یک در این خصوص افزود: اداره فنی، عمران و ترافیک ناحیه یک آسفالت خیابان نارنجستان چهارم به مساحت 500 متر مربع را با هدف سهولت در رفت و آمد شهروندان و وسایل نقلیه در آذر ماه سال جاری روکش دستی کرد.

وی بیان کرد: یک حلقه چاه جذبی در خیابان پاسداران کوچه آرزو با هدف جذب آبهای سطحی احداث شد.

کیانپور افزود: به منظور سهولت در رفت و آمد شهروندان و وسایل نقلیه اقدام به بازسازی نوار حفاری، واقع در کوچه ندا و خیابان بدیعی به طول 165 متر شد./ز

برچسب ها: بتن ، نیوجرسی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار