مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از امضای توافق نامه بین این سازمان باشرکت سهامی پتروشیمی کشور برای استقرار صنایع کوچک زیر دستی پتروشیمی در شهرهایی که دارای واحدهای پتروشیمی هستند خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از امضای توافق نامه بین این سازمان باشرکت سهامی پتروشیمی کشور برای استقرار صنایع کوچک زیر دستی پتروشیمی در شهرهایی که دارای واحدهای پتروشیمی هستند خبر داد.
فخرالدین مولایی که به برای افتتاح مرکز خدمات فناوری و کسب و کار به اراک سفر کرده بود افزود : با امضای این تفاهم نام واحد های صنعتی پایین دستی پتروشیمی در استانهای مرکزی /مازندران /بوشهر و فارس راه اندازی می شود .
وی کاهش قیمت مواد اولیه بدلیل حذف واسطه را یکی از مزیت های این طرح عنوان کرد .
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران همچنین از استقرار واحدهای صنعتی و کارگاه های فرش بافی در شهرک های صنعتی خبر داد و افزود : در این زمینه هم با شرکت ملی فرش ایران تفاهم نامه ای امضا شده است .
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: 85 هزار واحد صنعتی در کشور فعال است که 74 هزار واحد آن شامل صنایع کوچک و 38 هزار و 158 واحد با اشتغالزایی 600 هزار نفر نیز در شهرک های صنعتی مستقر هستند.
مولایی ادامه داد: 30 هزار طرح نیمه تمام در شهرک های صنعتی کشور وجود دارد که 17 هزار واحد از این تعداد دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.