فعال سیاسی بحرینی با بیان اینکه مردم بحرین در روز شهید با شرکت در تظاهرات علیه رژیم حاکم به وظیفه ملی خود عمل خواهند کرد گفت رژیم برای مواجه شدن با توفان انقلابیون آماده می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، یحیی الحدید در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم درباره روز شهید در بحرین و فعالیت و تحرکات مردمی در منامه گفت: ما به عنوان مخالفان رژیم حاکم قویاً از مردم بحرین می خواهیم که در تظاهرات «روز شهید» در منامه شرکت کنند.

وی گفت: بار دیگر تاکید می کنم هر کسی که می تواند روز دوشنبه در منامه بماند، باید در این وظیفه ملی شرکت کند و به شهدای بحرین که جان خود را برای آینده بحرین و رسیدن به دمکراسی و آزادی در کشورشان فدا کردند لبیک بگوید.

الحدید درباره وضع سیاسی بحرین نیز تاکید کرد: دو روز پیش کنفرانس بین المللی برای حمایت از دمکراسی و حقوق بشر در بیروت برگزار شد و انجمن حقوق بشر بحرین در این باره تلاشهای زیادی انجام داد.

وی گفت: بیش از هشتاد شخصیت از بیست کشور و دوازده سازمان بین المللی در این کنفرانس شرکت کردند. همه شرکت کنندگان بر حجم و میزان تخلفات و تجاوزاتی که در عرصه حقوق بشر علیه مردم بحرین صورت می گیرد تاکید و اعلام کردند که مانند دیگر ملت ها، رسیدن به دمکراسی حق مردم بحرین است.

الحدید گفت: امروز آمادگی ها و فعالیت های مردمی در روز شهید انجام می شود و از سوی دیگر نیز رژیم حاکم به شدت در حال آماده کردن نیروهای امنیتی است و در این باره به لحاظ رسانه ای، جاسوسی، نظامی و سیاسی برای روبرو شدن با توفان آینده از سوی انقلابیون بحرینی آماده می شود.


یحیی الحدید افزود: درباره تحولات بحرین و نقض حقوق بشر، جامعه بین المللی و عربی سکوت کرده است. لازم است در روز شهید بحرینی ها به طور گسترده در اعتراضها و فعالیتها در همه کشورهای جهان شرکت کنند.
برچسب ها: بحرین ، ال خلیفه ، شیعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار