رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند گفت: دانشگاه پیام نور در گروه‏ های علوم پایه و علوم انسانی روز به روز در حال پیشرفت و توسعه کمی و کیفی است.

مختار یورد خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در دماوند 616 داوطلب در آزمون ‏های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کردند.

وی ادامه داد: آزمون دوره فراگیر سال 91 پیام نور در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در گروه‏ های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی و هنر و معماری در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

یورد خانی افزود: نوبت صبح این آزمون مربوط به داوطلبان مقطع کارشناسی بود که با شرکت 361 داوطلب برگزار شد و نوبت عصر به داوطلبان مقطع کارشناسی‏ارشد اختصاص داشت که 255 نفر در آن شرکت کردند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند عنوان کرد: از سال تحصیلی91-90 تاکنون چهار مرحله آزمون ورودی دانشگاه‏ ها و مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزار شده است.

وی تصریح کرد: هر ساله کیفیت برگزاری این آزمون ‏ها در مرکز دماوند بهتر از قبل بوده و رضایت ‏مندی دانشجویان و خانواده‏ های آنها را به همراه داشته است.

یورد خانی ادامه داد: داوطلبان آزمون 24 آذر ماه سال 91 دوره‏ های فراگیر در صورت قبولی در مهر ماه و بهمن ماه سال 92 در دوره‏ های فراگیر دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند گفت: دانشگاه پیام نور در سال ‏های اخیر توانسته است با آماده کردن زیر ساخت‏های لازم، رشته‏ های فنی و مهندسی جدید خود را راه ‏اندازی کند و هر ساله شاهد حضور داوطلبان بسیاری برای تحصیل در این رشته‏ ها است./س

برچسب ها: پیام نور ، پیشرفت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.