رژيم آل خليفه بدون توجه به مشکلات سياسي، اقتصادي و اجتماعي بحرين بودجه اختصاص داده شده به دستگاه هاي امنيتي را افزايش داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤ ؛ ارقام بودجه جديد بحرين براي سال هاي دو هزار و سيزده و دو هزار و چهارده نشان دهنده دو برابر شدن بودجه دستگاه هاي امنيتي است.بر اساس اين گزارش، بودجه اختصاص داده شده به دستگاه هاي امنيتي به يک ميليارد و 850 ميليون دينار رسيده است. 

اين شبکه در گزارشي در اين باره اعلام کرد: بر اساس منابع خبري، وزير دارايي چند سال پيش در سخناني در يک نشست محرمانه از اختصاص صد ميليون دينار به دفتر پادشاهي خبر داده بود.بيشترين بخش بودجه بحرين به وزارت دفاع، وزارت کشور، دستگاه هاي امنيت ملي، گارد ملي و دبيرخانه شوراي عالي دفاعي کشور اختصاص يافته است.

در بودجه جديد، وزارت دفاع در دو سال آينده نزديک به يک ميليارد دينار دريافت خواهد کرد و به وزارت کشور نيز ششصد و هشتاد و پنج ميليون دينار داده خواهد شد.بودجه اختصاص داده شده در زمينه نظامي و امنيتي بيش از مجموع بودجه اختصاص داده شده به بخش هاي آموزشي، مسکن، بهداشت، خدمات عمومي و شهرداري هاست.

ارقام اختصاص داده شده به دستگاه هاي امنيتي در بحرين نشان مي دهد که رژيم اين کشور دستگاه هاي امنيتي را در اولويت قرار داده و آنها را بر همه طرح ها و مسائل اقتصادي، معيشتي و خدماتي ترجيح داده است.در حالي اين بودجه کلان به دستگاه هاي امنيتي بحرين اختصاص داده شده است که اين کشور دچار بحران شديد سياسي، معيشتي، مشکلات روزافزون اقتصادي، اجتماعي، فقر و بي کاري است.

برچسب ها: آل خلیفه ، دستگاه ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار