سرپرست تيم هندبال سپاهان گفت: هم اكنون يك بازيكن تونسي در تيم حضور دارد و با بازيكنان تمرين مي كند و وي را براي تقويت سپاهان آورده ايم.

مهدي اخوان سرپرست تيم هندبال فولاد مباركه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه 3 بازيكن اصلي تيم يعني استكي و مساعدي و جمالي را در مسابقات امسال در خدمت نداريم و براي اينكه قدرت خود را از دست ندهيم يك بازيكن آفريقايي آورده ايم تا تيم را تقويت كنيم.

وي تصريح كرد: حميد امامي بازيكن تونسي است كه از روز گذشته در سپاهان تمرين مي كند و با مبلغ 20هزار دلار براي 2 ماه و نيم يعني تا پايان اين فصل در خدمت تيم خواهد بود.

اخوان در ادامه گفت: هم اكنون اله كرم استكي به همراه مساعي در ليگ قطر بازي مي كنند و ايمان جمالي نيز در تيم MKB مجارستان حضور دارد واين براي ما يك افتخار بزرگ به حساب مي آيد.

وي گفت: از مسابقات معوقه ليگ فردا يك ديدار با ثامن الحجج سبزوار داريم كه بسيار دشوار و سخت است و در پايان بازي قهرمان نيم فصل 91 مشخص مي شود.

اخوان اشاره كرد؛ ثامن سبزوار تيم مستحكمي است كه از بازيكنان خارجي و مربي خارجي شود مي برد با اين حال ما براي برد به ميدان مي رويم و ترسي از اين حريف قدر نداريم.

وي عنوان كرد: در دور رفت رقابت هاي ليگ برتر فقط يك باخت در كار نامه خود داريم و آن هم مقابل ثامن مشهد است و دليل اينكه آن ديدار را باختيم به خاطر شرايط روحي و رواني بود كه در مشهد بازيكنان داشتند.

اخوان در خصوص داوريها گفت: متأسفانه داوريها در ليگ امسال زياد جالب نبوده است و اشتباهات فاحش زياد داشتند و اين به دليل جوانگرايي است كه اين قضاوتهاي پر از اشتباه به تيم ها ضربه مي زنند و در اصل ما بايد تاوان اين كار را بدهيم.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اكنون در تعطيلات به سر مي بريم دوهفته ديگر ادامه مسابقات ليگ آغاز مي شود و ما بايد با آمادگي كامل به مصاف حريفان برويم و مي خواهيم اين فصل نيز مانند گذشته قهرمان شويم واز اين عنوان خود دفاع كنيم./آق

برچسب ها: داوریها ، هندبال ، سپاهان ، تونس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار