مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین برنامه های پیش روی این انجمن پس از رقابت های پارالمپیک را تشریح کرد.

مهدی آرمندنیا رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از رقابت های پارالمپیک در نظر داشتیم، اعزام ورزشکاران تراز اول این رشته به رقابت های برون مرزی به جهت ارتقا رنکینگ جهانی بوده است تا با حضور در این مسابقات و بهبود جایگاه جهانی، حضور آنها در مسابقات جهانی و آسیایی تسهیل شود.

وی در این خصوص به رقابت های کویت و اردن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسابقاتی که سال آینده در کشورهای اردن و کویت برگزار می شود برای اعزام ملی پوشان در نظر گرفته شده که شرایط آنها در حال بررسی است و اقدامات لازم برای حضور در آنها انجام می شود.

رئیس انجمن تنیس رو میز از برگزاری متمرکز مسابقات باشگاهی آقایان خبر داد و افزود: خوشبختانه مسابقات باشگاهی خانم ها به صورت متمرکز و با موفقیت انجام شد و قصد داریم مسابقات آقایان را نیز به همین شیوه در بهمن ماه برگزار کنیم که به زودی میزبان این مسابقات اعلام خواهد شد.

آرمند نیا با اشاره به دستاوردهای برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی جوانان و نوجوان گفت: طی برگزاری این جشنواره نفرات خوبی از سراسر کشور شناسایی شدند که 12 نفر از آنها برای حضور در اردوهای آمادگی که پیش از سال جدید برگزار می شود، انتخاب شده اند و پس از برگزاری این اردوها در نهایت 8 نفر برتر برای حضور در سایر مراحل اردو و آمادگی برای رقابت های جوانان مالزی انتخاب می شوند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار