لحظه ای دیدنی از خطرناک ترین سگ دنیا "روتوایلر" + فیلم

روتوایلرها در گروه سگهای خطرناک هستند و اگر در دوران تولگی درست تربیت نشوند سگهای خطر ناکی میشوند.

در خانواده ای که روتوایلر دارند اگر کودکی متولد شود یا غریبه ای یا حیوانی جدید اضافه شود باید از طرف صاحبش به روتوایلر معرفی شود در غیر اینصورت چون روتوایلر سگ محافظ بسیار خوبی هست آن غریبه تازه وارد را به عنوان خطر و تهدید تلقی کرده و عواقب خطرناکی را به وجود میاورد .
در اصل نیرومند بودن و محافظ بودن روتوایلرها علاوه بر مزیت برایشان دردسر ساز هم هست چون آنها از این توانایی هایشان در نظر خودشان درجهت مثبت استفاده میکنند در حالی که میتواند برای طرف مقابلشان خطرناک باشد.برای حل این مشکل باید از همان اول درست تربیت شوند به نظر ما خرید از یک مربی خوب یا توله ای که 45 روزه است بهترین ومهمترین راه است که به ما کمک میکند تا در آینده مشکلی پیش نیاید.
در این جا تصاویری را مشاهده می کنید که در آن کودک شش ماهه ای به نام دیلان توسط این سگ به خنده می افتد. این فیلم کوتاه چند ثانیه ای توانسته است در مدت زمان کوتاهی بیننده های زیادی در اینترنت به خود اختصاص دهد.
در این فیلم سگ با لیس زدن انگشتان و کف دست کودک باعث خنده و شادی دیدنی این کودک شش ماهه می شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فراز
۱۸:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
اون نادان که روتوایلر را کنار بچه گذاشته ! با یک اشتباه جون بچه در خطره ! من خودم روتوایلر دارم ولی بچه هام را هیچوقت نزدیکش نمیگذارم. روتوایلر به بچه ها حمله میکنه !
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
وای خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
خیلی عالی بووووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وای خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وای خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین
۰۰:۴۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
حیلی عالی بود
Netherlands
mojdeh mobaraki
۱۸:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
سلام من یک دختر 10 ساله و یک پسر 3 ساله دارم یکی از اشنایان برای ما یک توله روتوایلر 2 ماهه اورده است ایا شما صلاح میدانید از این سگ در یک حیاط 20 متری نگهداری کنم در کنار خانواده قابل نگهداری هست خطرناک نیست ؟