فعالیت رسمی کمیته‌ی برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر تا 7 روز دیگر آغاز می شود.

محمد حمیدی مقدم(مسئول برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر)، درگفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تمهیدات لازم جهت برگزاری جشنواره گفت: در حال حاضر هیچ گونه ایده و طرحی برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره ی سی و یکم فیلم فجر ارائه نشده است و تنها صحبت های جزئی با اعضای احتمالی صورت گرفت.
وی ادامه داد: تمهیدات مورد نظر برای برگزاری تا یک هفته ی آینده شروع خواهد شد و برنامه های پیش بینی شده برای افتتاحیه با ترکیب اعضا و فضای جدید در 5 روز آینده مشخص می شود.

**اعلام اسامی فیلم های متقاضی در جشنواره فیلم فجر

همچنین یزدان عشیری، روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در خصوص اخبار و اتفاقات جدید جشنواره گفت: اسامی فیلم های متقاضی بخش های مختلف جشنواره به ویژه بخش سینمای ایران اعلام شده است.
وی در خصوص تمهیدات لازم جهت برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: برای برنامه‌ریزی های مراسم جشنواره نیز همانند سال گذشته حمیدی مقدم به همراه اعضای کمیته خود مسئول هستند که هنوز اتفاقات جدیدی در این زمینه نیافتاده است.
عشیری در خصوص بودجه جشنواره نیز اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و لزوم صرفه‌جویی، جشنواره به جهت نگاه دلسوزانه ی فرهنگی وزیر ارشاد، سازمان سینمای و مدیران ارشد ذی‌ربط و با همدلی آنها برگزار خواهد شد و با تعامل همه ی اعضای سینما و مدیران و بدون هیچ مشکلی اقتصادی به صورت باشکوه برگزار می شود./ص
برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.