پايگاه خبري دوستان سوريه(friendsofsyria.wordpress.com) در مقاله‌اي به تحليل سياست حمايت از تروريست كاخ سفيد در ناآرامي هاي سوريه پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در اين گزارش آمده است، اوباما به طور رسمی گروه تروریستي فعال در سوريه را گروهي که در تلاش است خود را به عنوان نماينده رسمي و قانوني مردم سوريه معرفي كند،به رسميت شناخته است. 

این گروه همان گروهي است که در ناآرامي هاي اخير سوريه، مردم بیگناه را وحشيانه كشته است. به عبارتي ديگر جنگ عليه تروريسم به حمايت از تروريسم تبديل شده است. براساس قوانين بين المللي كشور بيگانه حق ندارد به جاي مردم ديگر كشورها در مورد حقوق داخلي انها تصميم بگيرد و يا گروهي با حمايت بيگانگان خود را نماينده يك ملت معرفي كنند در حاليكه اين خواسته اكثريت ان ملت نمي باشد. شايد در حال حاضر شاهد نوع جديدي از دموكراسي مي باشيم.

اخيرا تمام دشمنان سوریه به رهبری کلینتون و اوباما دوباره در مراکش با يكديگر،براي بررسي راههای جدید برای سرنگونی بشار اسد، ملاقات داشته اند.  

همه اين برنامه ها توسط "ارتش آزاد سوريه" که توسط رابرت فورد و هیلاری کلینتون ایجاد شده است،سازماندهي شده است. این گروه مسئول تمام قتل ها در سوریه مي باشد و در حال حاضر آنها يك طرفه و با حمايت غرب خود را دولت قانوني مردم سوريه معرفي مي كنند.  این گروه همان گروهي است که مردم سوریه از آن نفرت دارند و می خواهند كشورشان را ترك كنند. 

داستان زیر(افشاي ايميل) مربوط به ماه آوریل سال جاري مي باشد و صحت اين موضوع را نشان مي دهد که چه مدت ایالت متحده آمریکا حمایت از این تروریست ها را در برنامه خود داشته است. 

همه می دانند که ايالت متحده از همان آغاز فعاليت تروريستي از آنها حمايت كرده اما هميشه اين موضوع را انكار مي كردند. 

آنها در قبال اقدامات تروریست ها در کشتن سربازان و از بین بردن ساختمان های دولتی، دولت بشار اسد را مقصر مي دانند. آنها سعي دارند تا اذهان عمومي را متقاعد كنند كه خود بشار اسد به القاعده گفته است تا در سوريه حضور يابند و به نابودي ساختمان ها، کشتن سربازان و مردم سوريه مبادرت داشته باشند. 

آنها در راه مبارزه برای سرنگونی اسد نا اميد شده اند و اكنون به دروغ هر چیزی را که در هر نقطه اتفاق مي افتد به دروغ به بشار اسد نسبت مي دهند. 

ایالت متحده آمریکا، تروریست ها را در اين منطقه جا داده است، آموزش تروریست ها و مسلح كردن آنها برنامه آمريكا بوده است و جديدترين برنامه آنها مسلح كردن اين گروه به سلاح هاي شيميايي مي باشد. 

البته اگر یک روز تروریست ها از مواد شیمیایی خود در غرب استفاده كند، ایالت متحده آمریکا بشار اسد را به خاطر در اختيار قرار دادن اين سلاح ها متهم خواهد كرد. اين موارد يك مجموعه از فرافكني هاي رسانه اي از سوي آمريكا براي رسيدن به برنامه هاي منطقه اي خود تلقي مي گردد.

ایمیل هاي افشا شده نشان می دهند كه شرکت امنیتی ایالت متحده در کمک به تروریست هاي سلفي برای کشتن مردم سوریه كمك مي كرده است.  اين ايميل ها نشان مي دهند كه شرکت خصوصی امنیتی آمریکایی(SCG) برای کمک به مخالفان سوریه برای سرنگونی رئیس جمهور بشار اسد، به درخواست مقامات ایالت متحده،كمك كرده است.

وب سایت ویکی لیکس، ایمیل های فرستاده شده توسط مدیر اجرایی شركت SCG جیمز اسمیت، مدیر سابق شرکت بدنام بلک واتر را که برای به قتل رساندن غیرنظامیان در عراق و افغانستان متهم مي باشد، منتشر كرد. اسمیت در یکی از ایمیل ها مي گويد: شرکت وي برای تعامل با مخالفان سوریه مستقر در ترکیه در يك قرارداد به نام" ماموریت كشف حقايق" مبادرت داشته است، كه البته"ماموریت واقعی چگونگي كمك آنها در تغییر رژیم مي باشد." 

ایمیل مذكور به معاون رئیس اطلاعاتی در استراتفورد، "فرد برتون" فرستاده شده بود. استراتفورد، يك سازمان امنيتي پژوهشي جهاني محسوب مي شود كه خود را به عنوان يك پژوهشگاه در حوزه تجزیه و تحلیل ژئوپولیتیکی مسائل معرفي مي كند. 

(در آن ايميل) جيمز اسمیت شرکت خود را به فرد برتون چنين معرفي مي كند كه "وي در سيا فعاليت داشته و شرکت وي از پرسنل سابق وزارت دفاع،سيا تشکیل شده است،" و شرکت وي به ارائه خدمات در قالب آموزش، امنیت و جمع آوری اطلاعات به سازمان هاي ياد شده،فعاليت دارد. 

اسمیت نیز به ارائه كمك هاي اطلاعاتی به استراتفورد در لیبی مبادرت داشته است.در اين مورد وظيفه شركت، حفاظت از اعضاي شورای ملی انتقالی ليبي (NTC) و آموزش جنگجویان شورشی لیبی اعلام شده بود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار