دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان گفت: حوزه و دانشگاه در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نقش مهم و بسزايي را در عرصه هاي مختلف سرنوشت کشور داشته‌اند.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به تاکيدات امام خمینی (ره) مبني  بر لزوم ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از دشمنان اسلام توطئه‌های فراواني را برای ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه برنامه ريزي کرده‌اند که در آن زمان نيز شهید مفتح این آسیب را شناخت و با آن مقابله و مبارزه کرد.

وي با اشاره به رابطه مستقيم حوزه و دانشگاه ادامه داد: حوزه و دانشگاه هدف مشترکی را دنبال می‌کنند که در حقيقت تعالی بشريت است و جدایی این دو مرکز تربیت و آموزش موجب نقصان در حيطه آموزشي کشور می‌شود.

 بهنام با تاکيد بر اينکه فقدان وحدت حوزه و دانشگاه یک جامعه علمی و دینی را دچار مشکل خواهد کرد، گفت: این اختلاف به تمام مراکز علمی و سازمان‌ها وارد مي‌شود و فرهنگ اصیل جامعه نابود و هدف دشمن که ایجاد فاصله بین نخبگان دین و علم است، محقق می‌شود.

اين فعال دانشجويي در ادامه افزود: دانشگاه و حوزه در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نقش مهم و بسزايي در عرصه هاي مختلف سرنوشت کشور داشته‌اند.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه زنجان در پايان خاطر نشان کرد: فعالان در حوزه و دانشگاه با پيروي از فرموده هاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و پاسداری از خون پاک شهیدان با بصیرت و آگاهی قطعا ميتوانند برنامه ها و اهداف شوم دشمنان را خنثي کنند. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار