رئيس فدراسیون دوو میدانی گفت: از لحاظ کمی در اردوها ی قبل بهتر بودیم و از لحاظ کیفی هم رکوردها نشان دهنده ی قدرت ما بود.

داوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه 16 طلا 16 نقره 10 برنز کسب کردیم که کار بسیار بزرگی انجام دادند و بانوانی را که بر مسابقات برده بوده برایش پیش بینی کرده بودیم و آن کسانی که شانس مدال داشتند رفتند و موفق بودند.

وی اضافه کرد: شاید بعضی از افراد تیم نتوانستند مدال بگیرند ولی بعضی ها هم دو مداله شدند و حتی سه مدال هم داشتیم که این نشان پر مدال بودند.

رشته دو میدانی که اگر درست حمایت شود ما می توانیم در المپیک و مسابقات بین المللی و بازیهای آسیایی افتخار آفرین باشیم.

وی تصریح کرد: ما از لحاظ کمی نسبت به دوره های قبل بهتر بودیم و از لحاظ کیفی هم رکوردها کاملا نشانگر قدرت ما بود مثلا پرتاب دیسک نزدیک 73 متر رکورد یکی از ورزشکاران ما بود پس نمی شود گفت سطح مسابقات پایین بود و این نشان می دهد که ما درست برنامه ریزی کرده ایم .

وی در خصوص غیبت احسان حدادی در مسابقات گفت: ما اتفاقا خیلی از ورزشکاران خوب خودمان را نبردیم به طور مثال هادی سپهر زاد را در فصل بدنسازی اش هست را نبردیم تا برای قهرمانی جهان آماده شود و سجاد مردای و خیلی دیگر را نبردیم.

به هر حال احسان مرادی هم در حال حاضر در آمریکاست تا با اشمیت به توافق برسد و زیر نظر وی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد به هر حال احسان از المپیک آمده و باید تا 3 الی 4 ماه استراحت داشته باشد./آق

برچسب ها: اردوها ی ، لحاظ ، رکوردها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار