تيم هاي واليبال سفير قم و گاز تهران در هفته اول نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ دسته اول واليبال باشگاه هاي کشور به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در حالي که ديدارهاي اولين هفته از دور برگشت بازي هاي ليگ دسته اول واليبال قهرماني مردان باشگاه هاي کشور طبق برنامه سازمان ليگ فدراسيون واليبال روز يکشنبه با انجام يکي از مهمترين بازي هاي هفته در قم پيگيري مي شود، برنامه بازي ها و اسامي ناظرين و داوران اين ديدارها مشخص شد.

در حالي که ديدار سفير قم با گاز تهران راس ساعت 16 در سالن شهيد محمود رضائيان قم برگزار مي شود و ساير ديدارها نيز در شهرهاي قرچک ورامين، اردکان، بابل کنار، پيشوا، تهران، کرمان و نور به انجام خواهد رسيد، در قم قضاوت جدال سفير قم و گاز تهران را مسعود قادري به عنوان داور اول و احمد وکيلي به عنوان داور دوم اين ديدار بر عهده دارند و اکبر توکلي نيز ناظر اين بازي خواهد بود.

دور برگشت رقابت هاي مرحله گروهي مسابقات اين فصل ليگ دسته اول واليبال قهرمان مردان باشگاه هاي کشور در گروه اول مقدماتي در حالي از فردا آغاز مي شود که تيم سفير قم در هفت بازي قبل خود سه پيروزي و چهار باخت در کارنامه دارد و با کسب 9 امتياز در مکان ششم جدول هشت تيمي گروه نخست جاي دارد./س

برچسب ها: قم ، والیبال ، سفیر ، گاز تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.