تيم‌هاي كشاورز گتوند و برنا خوزستان توانستند با شكست حريفان‌شان به ‌ترتيب قهرمان و نايب‌قهرمان سوپرليگ فوتسال استان شوند و جواز حضور در ليگ دسته سه كشور را كسب كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، رضا داوودي مسوول كميته فوتسال هيات فوتبال استان اظهاركرد: مسابقات سوپرليگ فوتسال استان كه از شهريورماه آغاز شده بود، روز جمعه (24 آذرماه) با شناخت تيم‌هاي برتر به كار خود پايان داد.

 

وي با بيان اين‌كه اين مسابقات در دو گروه شش تيمي برگزار شد،‌ گفت: دانيال ايذه، جهان‌سرخ اهواز، ايران‌مهر دزفول، گروه 64 الحديد اهواز، جلالي نوين سوسنگرد و شهيد جهان‌نژاديان آبادان در گروه الف حضور داشتند.

 

مسوول كميته فوتسال هيات فوتبال خوزستان افزود: همچنين در گروه ب اين مسابقات، شهرداري بندرامام، برنا خوزستان، كشاورز گتوند، خليج‌فارس هنديجان، فولاد دزفول و علم و ادب انديمشك شركت داشتند.

 

وي اضافه‌كرد: در پايان مسابقات مقدماتي و صعود دو تيم از هر گروه، در مرحله نيمه‌نهايي تيم كشاورز گتوند از سد دانيال ايذه گذشت و برنا خوزستان، فولاد دزفول را از پيش‌رو برداشت و درنهايت تيم‌هاي برنا خوزستان و كشاورز گتوند علاوه بر صعود به ليگ دسته سه كشور، به فينال نيز راه پيدا كردند و در اين مرحله هم نماينده گتوند موفق شد با نتيجه 2 بر يك حريف خود را شكست دهد و عنوان قهرماني را كسب كند./س
برچسب ها: کشاورزی ، گتوند ، لیگ سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.