معاون رئيس جمهور گفت: تشکيل هيئت اجرايي از سوي مجلس براي انتخابات آينده، مغاير اصل 60 قانون اساسي است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمد رضا مير تاج‌الديني در حاشيه نخستين همايش "نقش راهبردي دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه در تحول هندسه قدرت جهاني" در جمع خبرنگاران درباره ارسال بودجه به مجلس اظهار داشت: دولت درصدد است بودجه را به صورتي به مجلس ارائه کند که قبل از پايان سال تصويب شود.

وي درباره اينکه رئيس جمهور قول داده بود که بودجه را بدون اتکا به درآمدهاي نفتي ببندد، گفت: براساس برنامه پنجم سعي شده است که وابستگي بودجه را به نفت کاهش دهيم و دولت در اين راستا توجه ويژه‌اي را اتخاذ کرده است.

ميرتاج الديني بيان کرد: وضعيت تحريم‌ها سبب شد که دولت در اداره کشور بدون وابستگي به نفت، عملکرد خوبي را اتخاذ کند، اما اداره کردن کشور بدون وابستگي به نفت در مقطع فعلي امکان ندارد.

مير تاج‌الديني درباره تشکيل هيئت اجرايي انتخابات اظهار داشت: دولت معتقد است که تشکيل هيئت اجرايي، با اختياراتي فراتر از اختيارات وزارت کشور در اجراي انتخابات مغاير با اصل 60 قانون اساسي است.

وي درباره ادغام وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: دولت هنوز زمان مشخصي را در اين باره معين نکرده است، ولي هنوز زمان داريم و به طور حتم دولت و مجلس با يکديگر هم‌فکري کرده و يکي را انتخاب مي‌کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تشکیل ، هیئت ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار