خوزستان/

12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان آماده بهره برداری است

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: در حال حاضر بیش از 12 هزار مسکن مهر در استان خوزستان آماده بهره برداری است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، نصرالله دهقانی در نشست شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: روند ساخت مسکن مهر اگرچه نسبت به برخی استانها عقب تر است اما در برخی شهرستانهای خوزستان روند مطلوبی دارد.

وی افزود: کل تعهد واحدهای مسکن ‌مهر استان خوزستان در حدود 85 هزار واحد است که تاکنون 20 هزار واحد آن در سال ‌های قبل آماده و تحویل متقاضیان داده شده است.
 
دهقانی با بیان اینکه تعهد مسکن مهر استان خوزستان ساخت 540 هزار و 500 واحد مسکن تا پایان امسال است، افزود: اگرچه با توجه به مشکلات موجود در بخش مسکن و رکود در بازار اتمام این پروژه ‌ها تا حدودی دشوار است، اما تلاش ما عمل به تعهدات تا پایان امسال است.
 
وی به آماده بودن بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان اشاره کرد و گفت: این واحدها با توجه به تاکید استاندار خوزستان تا پایان آذر ماه با حضور مقامات کشوری در خوزستان به بهره برداری می رسند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل واحد‌ها از سوی پیمانکاران و نظارت جدی فرمانداران گفت: در برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود حدود 14 هزار واحد در شهرهای مختلف خوزستان افتتاح شود که با توجه به آماده نبودن برخی شهرها این واحدها به 12 هزار واحد تغییر یافته اند.
 
وی تصریح کرد: واحدهای آماده بهره برداری مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفر است که از جمله آنها می ‌توان به آبادان، ماهشهر و شوشتر اشاره کرد.
 
دهقانی  با اشاره به افزایش میزان وام مسکن مهر اظهار کرد: افزایش وام تعاونی ‌های مسکن مهر از 200 میلیون ریال به 250 میلیون ریال با درخواست و تصویب شورای مسکن استان و توافق نهایی وزارت مسکن و راه‌ سازی انجام شده و به همه واحد‌ها در شهرهای مختلف استان 25 میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر تعلق می ‌گیرد.
 
وی حداقل سهم آورده در مسکن مهر را پنج تا شش میلیون تومان و متوسط آن را 12 میلیون تومان عنوان کرد، و افزود: در حال حاضر در شهرهای امیدیه، ماهشهر، بهبهان، دزفول و اندیمشک روند کار پروژه مسکن مهر وضعیت بهتری دارد./س
 


برچسب ها: بهره برداری ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.