رئيس ستاد انتخابات شوراهاي حزب مردم سالاري از تدوين ليست انتخاباتي حزب مطبوعش براي انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا خبر داد.

احمد زندآور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين جزئيات فعاليت‌هاي ستاد  انتخابات شوراهاي حزب مردم سالاري اظهار داشت: انتخابات شوراها يکي از ارکان و پايه‌هاي دموکراسي کشور است و حزب مردم سالاري در انتخابات شوراها حضور فعالي خواهد داشت.

وي با اشاره به تشكيل دبيرخانه ستاد انتخابات شوراهاي حزب مردم سالاري در استان اصفهان، ادامه داد: کليه احکام و دستورالعمل‌ها از تهران به اصفهان و از اين استان به کل کشور ابلاغ شده و احکام مسئولين و يا روساي ستاد انتخابات شوراها در کل کشور به جز يک استان صادر شده است.

زندآور با بيان اينکه تدوين ليست‌هاي استان تهران و البرز  از طريق دبير استاني تهران پيگيري مي‌شود، ادامه داد: در 28 استان كشور وضعيت انتخابات شوراها مشخص است و مسئوليت برنامه‌ريزي‌ها و پيگيري‌ها به دبيران استاني حزب مردم سالاري واگذار شده است.

عضو شوراي مرکزي حزب مردم سالاري با بيان اينکه ليست استان اصفهان و 21 شهرستان در حال تنظيم شدن است، گفت: مردم سالاري برنامه‌ريزي‌هاي خود را براي تمامي شهرهايي که بالاي 100 هزار نفر جمعيت دارند، آغاز كرده است.


وي در ادامه اين گفتگو از نهايي شدن ليست حزب مردم سالاري براي انتخابات آتي طي چند ماه آينده خبر داد.

رئيس ستاد انتخابات شوراهاي حزب مردم سالاري درباره ائتلاف با ساير گروه‌هاي اصلاح‌طلب در انتخابات شوراها، خاطر نشان كرد: در انتخابات شوراها با ساير گرو‌ه‌هاي اصلاح‌طلب ائتلاف مي‌کنيم و ليست انتخابات شوراها هم به تاييد ساير گروه‌هاي اصلاح طلب مي‌رسد و با آنان هماهنگ و همراه خواهيم بود.

لازم به ذكر است كه چندي پيش اعضاي شوراي مركزي حزب مردم سالاري ميرزابابا مطهري‌نژاد را به عنوان رئيس ستاد انتخابات رياست جمهوري و احمد زندآور را به عنوان رئيس ستاد انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا براي دو انتخابات آتي برگزيدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار