نماينده مردم دشتستان در مجلس گفت: احمدی‌نژاد امروز دیگر برای ما احمدی‌نژاد سال 84 نیست و سوال مهم این است که آیا حفظ برخی افراد به فاصله گرفتن از ارزش های بالا ارجعیت دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سيد مهدي موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز( یک شنبه 26 آذر) با یادآوری سیل ویرانگر ۶ آذرماه این شهرستان که به کشته شدن ۵ نفر از مردم منجر شد، افزود: این حادثه موجب اندوه مردم شد .آن ها در این حادثه خسارت‌های بسیاری را متحمل شدند، خسارت‌های کشاورزی، خسارت‌های شدید به ۲ هزار واحد مسکونی و از بین رفتن لوازم زندگی، آلام مردم این شهرستان را چندبرابر کرد.

وی در ادامه افزود: آیا مسئولان بنا ندارند که برای حل این نابسامانی ها تلاش کنند؟ بنده تا رسیدن به حق مردم حوزه انتخابیه خود تلاش خواهم کرد و لذا تقاضا دارم تمام مسئولین به وظایف خود در جهت مرتفع سازی این مشکلات با جدیت تمام عمل كنند.


موسوی نژاد با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور تصریح کرد: تصویب طرح های عمرانی در سفرهای استانی موجی از امید را بوجود آورد که متأسفانه با عدم اجرای آن توسط دولت با نارضایتی مردم روبرو شده ایم.

وی ادامه داد: برخی پروژه ها به دلیل اعمال نفوذ های برخی افراد به مرحله اجرا نرسیده است که تقاضا می شود برای هرچه سریعتر عملی شدن این پروژه ها تلاش ها و تصمیم های لازم اتخاذ شود.

نماینده مردم دشتستان خاطرنشان کرد: بحث عدم اشتغال از دیگر عوامل نابسامانی در این شهر به شمار می رود و سوال اساسی اینجاست که چرا باید برخی مدیران و کارشناسان ارشد کارخانه های دشتستان از افرادی غیربومی تشکیل شده باشد در حالی که اکثر جوانان این شهر با مشکل جدی اشتغال روبرو هستند.

وی با یادآوری حماسه ۹ دی و ستایش عملکرد ملت ایران تصریح کرد: این حماسه فتنه ۸ ماهه را پایان داد و فتنه‌گران را ناامید کرد، بدون تردید این فتنه نه اولین و نه آخرین است و همه مردم به‌خصوص خواص باید با هوشیاری در مدار ولایت باشند تا آسیبی به این انقلاب وارد نشود.

موسوی نژاد با اشاره به برخی اظهارات نیروهای بسیجی در رابطه با عملکرد احمدی‌نژاد مطرح کرد: احمدی‌نژاد امروز دیگر برای ما احمدی‌نژاد سال 84 نیست و تلخی این جمله را افرادی می‌فهمند که برای رضای خدا، برای رای آوردن احمدی‌نژاد تلاش کردند و سوال مهم این است که آیا حفظ برخی افراد به فاصله گرفتن از ارزش های بالا ارجعیت دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم با طرح این سوال که آقای احمدی‌نژاد حفظ برخی افراد چقدر می‌ارزد، توضیح داد: چه بر سر احمدی‌نژاد آمده است که عواید فرزندان انقلاب را موهبت الهی نمی‌داند و حضور فردی در کنار خود را ترجیح داده و آن را از مواهب الهی می‌داند.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: مجلس ، احمدی نژاد ، بسیج ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار