همیشه احتیاج به کمک های مالی در مردم وجود دارد و یکی از راه های اصلی به دست آوردن اسن کمک ها گرفتن وام های مختلف از بانک ها است که دردسرهای بسیار زیادی دارد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این روزها گرفتن وام از بانک ها از شکستن شاخ بسیاری از غول های شاهنامه نیز سخت تر است و همچنین بازپس دادن آن ها نیز ممکن است برای بسیاری از مشتریان سخت باشد.

این مشکل خود به تنهایی می تواند دلیلی باشد تا به فکر ایجاد یک صندوق قرض الحسنه خانوادگی بیافتید تا بتوانید یک بانک کوچک را در دل خانواده خودتان داشته باشید.

صندوق های خانوادگی دیگر مشکل های کوچکی مانند داشتن ضامن و یا قرار دادن وثیقه ندارند و همچنین در هر زمانی که بخواهید می توانید به سراغ آن رفته و از اندوخته های خودتان وامی برداشت کنید.  البته برای داشتن یک صندوق خانوادگی باید به نکات مختلفی نیز توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها می پردازیم:

***گام اول در ایجاد صندوق قرض الحسنه

ابتدای شروع هر کاری باید اعضای آن مشخص باشند و همچنین مسئولین و افرادی که سرمایه خود را در این صندوق قرار می دهند باید شناخته شوند تا تصمیم های آینده را بتوان به درستی گرفت. پس از مشخص شدن اعضا و تعداد آن ها باید میزان سهم مشارکت افراد مشخص شود تا صندوق همیشه با یک نظم خاصی به کار خودش ادامه دهد.

بهتر است در ماه های اول و البته سال اول سهم ها از میزان کمتری آغاز شوند تا فشار زیادی در ابتدای این برنامه به خانواده ها وارد نشود. همچنین تا زمان آمادگی خانواده ها به شرایط این صندوق مقداری زمان لازم است که باید به آن توجه خاصی شود.

*** شرایط اصلی  و اساسنامه صندوق

در گام دوم برای تشکیل یک صندوق قرض الحسنه باید شرایط و اصولی به ثبت برسد که این اصلو هر کدام  باعث افزایش روند کاربردی صندوق و همچنین آرامش خاطر اعضای آن می شود.

نکته دوم داشتن یک اساسنامه ثبت شده است که وجود آن یکی از ملزومات ایجاد یک صندوق می باشد. اساسنامه باید با مشورت با کل اعضا تنظیم شود و به تصویب اکثریت آرا نیز برسد تا دیگر هیچگونه شک و شبه ای در آن وجود نداشته باشد.

هر اساسنامه ای دارای چند بند خاص است که در تمامی اساسنامه های قرض الحسنه می توان آن ها را دید که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

1- در ابتدای آغاز به کار قرض الحسنه تا 6 یا 12 ماه هیچ وامی به اعضا اعطا نمی شود و آن ها باید بعد از گذشت این مدت و رسیدن به مرز اصلی می توانند تقاضای دریافت وام کنند.

2- بهتر است تا وام هایی که پرداخت می شود با میزان ورودی صندوق جور باشد. برای مثال در صندوقی که تنها 100 هزار تومان پول قرار دارد دادن وان های 90 هزار تومانی غیر قابل باور است.

3- مقداری برای اختیاط باید در صندوق به طور دائمی موجود باشد . به این مقدار باقی مانده رسوب صندوق نیز گفته می شود که باعث می شود تا در صورت الزام به افراد نیاز مند داده شود.

4- مبلغ ورودی و پرداختی اعضا بهتر است با پایان هر دوره که بهتر است هر سال باشد افزایش پیدا کند. با توجه به گران شدن اجناس و همچنین قوت گرفتن صندوق این کار بسیار واجب است.

5- وجود یک هیئت مدیره مصوب و همچنین بازرس برای صندوق الزامی است. این افراد به گزارشات افراد رسیدگی می کنند و گزارشات را به مسئولین صندوق اطلاع می دهند.

*** جدب اعضای جدید و اضافه کردن قوانین

گاهی اوقات شاید لازم باشد تا قانون جدید به اسانامه ضافه شود که در این صورت باید این قانون جدید به تصویب هیئت مدیره رسیده و سپس بعد از اطلاع رسانی به اعضای گروه وارد اساسنامه اصلی شود.

یکی دیگر از مواردی که در مورد آن باید تصمیم گیری جدی اتخاذ شود نحوه ورود اعضای جدید به داخل صندوق می باشد. برای ورود افراد به داخل صندوق و تبدیل شدن به اعضا دو راه وجود دارد:

1- اولین راه ورود اعضای جدید به داخل صندوق این است که این افراد تمام پول ورودی را به طور یکجا به حساب صندوق واریز کنند تا میزان پرداختی آن ها نیز به مانند دیگر اعض شود.

2- در دومین راه افرادی که قصد ورود دارند می توانند روند سال اولی را به دست خود بگیرند  و  با همان میزان سطح ابتدایی روند پرداخت را آغاز کنند.

*** مزیت ها صندوق خانوادگی و تفاوت آن با بانک

در صندوق های این چنینی که اعضای یک خانواده از مسئولین آن هستند کمتر کسی پیدا می شود که دوست نداشته باشد کار فامیل خود را دیر انجام دهد و یا کلا پول را برداشته  و فرار کند از این رو اطمینان به این صندوق ها بسیار زیاد است.

برای دریافت  وام های مختلف درگر نیاز نیست جندین ماه و یا سال در انتظر باقی بمانید چرا که در این نوع  صندوق ها در اکثر مواقع به اندازه کافی پول وجود دارد و می توانید از آن ها بدون هیج ضامن خاصی وام دریافت کنید.

البته یکی از نکاتی که بهتر است در صندوق های قرض الحسنه خانوادگی رعایت شود باز نشدن پای اعضای غریبه حتی نزدیک ترین دوستان به صندوق است. چرا که در این صورت صندوق از حالت اصلی خود خارج خواهد شد و به بانک تبدیل می شود.

***نرم افزار حسابداری قرض الحسنه خانوادگی

نرم افزار حسابداری قرض الحسنه فامیلی بایوتک 2013 یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت قرض الحسنه های فامیلی است که پس از تست های متعدد هم اکنون به مراحل نهایی طراحی و تولید رسیده است. آخرین نسخه به روز شده این نرم اقزار را فقط می توانید از سایت ما دانلود کنید.

از برخی مزایای این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

سیستم گزارشات جامع

سرعت بسیار بالا

کاهش خطای تایپ توسط سیستم هوشمند کنترل اطلاعات

قابلیت استفاده چند کاربر بصورت همزمان

بهره گیری از پایگاه داده قدرتمند Microsoft SQL Server2008

بهره گیری از تکنولوژی Microsoft .net 2010

قابل استفاده در ویندوز های vista- 7 و ویندوز محبوب 8

تذکر: نسخه معمولی با ویندوز xp سازگار نیست و باید از نسخه کم حجم استفاده کنید.

نحوه استفاده از نرم افزار

1- پس از باز نمودن نرم افزار شناسه کاربری و کلمه عبور را عدد "1" وارد نمایید و دکمه تایید را کلیک نمایید.

2-  از منوی شروع اطلاعات پایه را تکمیل نمایید.

3- از طریق منوی عملیات جاری > ثبت عضو جدید ابتدا اعضای قرض الحسنه را بطور کامل برای نرم افزار معرفی نمایید.

4- از طریق منوی عملیات جاری > مدیریت حساب اعضا ، برای اعضایی که در مرحله 3 ثبت نمودید ، افتتاح حساب نمایید.

در اینجا ورود اطلاعات به سیستم تکمیل شده است و شما میتوانید از طریق منوی  عملیات جاری > واریز و برداشت اعضا ، عملیات جاری > پرداخت وام و عملیات جاری > باز پرداخت اقساط نسبت به انجام امور قرض الحسنه اقدام نمایید.

همچنین در این نرم افزار میتوانید به مدیریت چک های صادره و دریافتی ، یاد آوری امور مهم قرض الحسنه ، قرعه کشی ، دفتر تلفن و اصلاح اشتباهات ورود اطلاعات بپردازید.

از منوی گزارشات نیز میتوانید گزارشات کاملی از جمله ریز حساب صندوق و اعضا را دریافت و چاپ نمایید.

و در آخر در صورتیکه صندوق دارای چند متصدی است میتوانید از طریق منوی شروع > مدیریت کاریری > مدیریت کاربران نسبت به تعریف کاربران مختلف سیستم با سطح مدیر و حسابدار اقدام نمایید.

برای دانلود این این نرم افزار از لینک های زیر هر 5 قسمت را دانلود کرده سپس فایل اول را اجرا کنید تا برنامه نصب شود.

در صورت بروز مشکلاتی در نصب از راه زیر اقدام کنید:

ابتدا فایل ها را دانلود کرده و سپس نام آن ها را به ترتیب پارت های دانلود شده به

gharzolhasaneh.part1 

gharzolhasaneh.part2

gharzolhasaneh.part3

gharzolhasaneh.part4

gharzolhasaneh.part5

تغییر دهید. توجه داشته باشید که هیچگونه پسوندی در مقابل این نام ها مانند rar یا exe وجود نداشته باشد. با تست های انجام شده در صورت بروز هر گونه اشکالی در حین نصب این روش به کمک شما خواهد آمد.

دانلود نرم افزار؛

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

دانلود بخش پنجم

در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکل در بخش نظرات به طورکامل مشکل خود را توضیح دهید تا برنامه نویس این نرم افزار پاسخگو باشند.

نسخه کم حجم؛سازگار با تمامی نسخه های ویندوز

دانلود نسخه xp  با حجم 50 مگابایت

تفاوت نسخه xp با نسخه معمولی

این نسخه از نظر کاربری هیچ تفاوتی با نسخه قبلی ندارد تنها تفاوت از نظر ساختار میباشد که در نسخه xp با بهره گرفتن از بانک اکسس قابلیت استفاده از نرم افزار در همه نسخه های ویندوز را فراهم ساخته ایم و همچنین حجم دانلود را به 52 مگابایت کاهش داده ایم

نسخه اصلی متناسب با صندوق های بسیار بزرگ میباشد و نسخه xp جوابگوی کار 95% از صندوق های خانوادگی خواهد بود

اگر صندوق فامیلی شما آنچنان گسترش نیافته و از تعداد کاربر کمی برخوردار است توصیه ما استفاده از نسخه xp است.



نمایی از محیط نرم افزار








جدیدترین نسخه این نرم افزار را اینجا دانلود کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۹:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این برنامه برای مدت محدودی رایگانه و بعد از مدتی قفل میشه و برای ادامه فعالیت حتما باید بابتش پول پرداخت بشه . بهتر بود از همون اول این موضوع رو میگفتید ، بواسطه تبلیغ شما برای این برنامه اطلاعات صندوقم رو که حدود ۵ ماهه تاسیس شده اینجا سیو کردم و الان دیگه نمیشه باهاش کار کرد و اعضای صندوق هم بابت خرید برنامه پولی نمیدن . پس عملا من باید از جیب این هزینه رو بدم و از این به بعد هم نمیتونم بهش اعتمادی کنم چون احتمال داره باز هر وقت برنامه نویسش خواست قفلش کنه و من مجبور به پرداخت های دیگه بشم .
این اصلا کار قشنگی نیست .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
من برنامه نویسم و میخوهیم یه نرم افزار قرض الحسنه کامل بنویسم.کسی هست کارایی و امکانات این برنامه را به من تفهیم کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۸:۰۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
این نرم افزار ارزش دانلود نداره من بعد از کلی تلاش بعد از دانلود و کلی ور رفتن با برنامه برای درآوردن از حالت فشرده ( بالاخره برنامه رو باز کردن وقتی اسمی رو وارد می کردم ارور می داد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
سلام نسخه اندرویدشو میخواستم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۰۷:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
سلام
باید نسخه xp رو دانلود و نصب کنید که اخرین اپدیت برنامه همراهشه
کل نرم افزار ادغام شده و توی همه ویندوز ها هم قابل استفاده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۵
سلام ببخشید من بعد از نصب فایل exe رو که اجرا میکنم مسیر extract رو انتخاب میکنم install رو که میزنم پیام میده که فایل 632602_359.rar رو پیدا نمیکنه . تو لینک هایی هم که گذاشتین وجود نداشت الان چطور میتونیم این نرم افزار رو نصب کنیم ؟ پیش نیاز هاشو دارم فقط خود نرم افزار لازم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
با سلام وتشکر ما در اداره یک صندوق قرض الحسنه راه اندازی کردیم وازاین نرم افزار می خواهیم استفاده کنیم وبعد از نصب متوجه شدیم که باید از صحفه مدیر استفاده کنیم آیا راهی هست که از یوزر خودمان استفاده کنیم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
با سلام میخواستم بدونم که این نرم افزار راهنما هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
در این موضوع نرم افزار قرض الحسنه گندم به صورت کاملا تحت وب و مانند اینترنت بانک عمل می کند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۴ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
نرم افزار گندم قیمت پایه اش 500 هزار تومنه و بایوتک رایگانه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۲۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
چه طور برنامه فعال میشه پول رو واریز کردم هیچ اتفاقی هم نیفتاد زنگ هم زدم میگه اشتباه گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
بندر آی تی
۲۰:۲۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
دوست عزیز شما باید حتما قبل از واریز با سازنده نرم افزار که شمارش تو خود نرم افزار هست تماس میگرفتی.
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۹:۱۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
باسلام
برنامه نصب كردم ويندوز7 . بعد از اجرا يوزر و پس 1 ميزنم خطا پايگاه داده ميده و اجرا نميشه راهنمايي كنيد؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۰۸:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
با سلام
نسخه xp را دانلود و بر روی ویندوز 7 یا 8.1 نصب نمایید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
با مطالعه دقیق تر جواب سوال 1 و 2 رو گرفتم.ممنون میشم در مورد سوال سوم راهنماییم کنید..یا علی
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۰۸:۰۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
با سلام
در این خصوص اطمینان خاطر داشته باشید
هیچ یک از اطلاعات شما از طریق اینترنت قابل هک و دسترسی نمیباشند
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۴۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
سلام،خدا قوت و خسته نباشید...
1.اگر نسخه XP رو دانلود کنیم تو 7 نصب میشه؟
2.آز کجا نسخه XP رو دانلود کنیم؟
3.در اینگونه نرم افزارها آیا با وصل شدن به اینترنت ممکنه مشکلی به وجود بیاد مثلا نرم افزار هک شه یا اینکه از اطلاعات سوءاستفاده شه؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید...
سپاس،یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
alimahmood
۲۰:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
نسخه کامل ویندوز نصب و اجرا شد
منتظر اندروید هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۰۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
سلام بنده 2 بار نسخه XP را دانلود نمودم ولی اجرا نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
سید احمد عزیزی
۱۴:۰۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام
من این نرم افزار رو لازم دارم اما وقتی گزینه جدیدترین نسخه رو میزنم صفحه پیوندها میاد
ما میخایم یه صندوق تاسیس کنیم پس لطفا به یک روش خوب این نرم افزار رو بهم برسونید
United States of America
بهزاد
۱۷:۲۹ ۰۹ تير ۱۳۹۳
من صندوقی دارم که حداقل با 10 حساب بانکی کار میکنه .سیستم شماه تعدد حساب بانکی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۲:۱۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
با سلام
بله دارد
منوی شروع>اطلاعات پایه> معرفی حساب های بانکی
Iran (Islamic Republic of)
mehry
۰۴:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
سلام واقعا خسته نباشید دستتون درد نکنه ولی ایکاش ماهایی که سیستم عاملمون اندرویده هم میتونستیم استفاده کنیم ازشما خواهش میکنم یه فکری هم به حال اندرویدیها بکنید
Hong Kong
محمد دهقانپور
۱۱:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام عزیز

پاینده و جاوید باشی
سورس برنامه رو من میخوام
برای اعمال تغییرات بیشتر و افزودن امکانات
سورس رو از کجا دانلود کنم؟؟
روی سایت خودتونم نیست

میشه برام ایمیل کنید یا لینک دانلود بدین

با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۵۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید زحمت کشیدید ولی اگه نسخه اندروید بگذارید به نظرم استقبال خیلی بهتری بشه امکانش هست?
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۰۰:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
با سلام
خیر چنین امکانی در حال حاضر وجود ندارد
شاید در آینده ارائه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۴۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید زحمت کشیدید ولی اگه نسخه اندروید بگذارید به نظرم استقبال خیلی بهتری بشه امکانش هست?
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۶:۰۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
فقط قابلیت پشتیبان غیر فعال است
Iran (Islamic Republic of)
فواد
۱۷:۰۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
سوالی داشتم، آیا این نرم افزار رایگان است؟ من همین را که گذاشتید (نسخه XP) را نصب و تست کردم، با اینکه هنوز نخریدم همه قابلیت ها در دسترس است، کدام قابلیت ها غیر فعال است؟ آیا میتوان با همین نسخه رایگان همه امور را انجام داد؟
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۰:۴۱ ۱۵ دی ۱۳۹۲
سلام
احتراماً نرم افزار صندوق با حجم کم به راحتی نصب میشه اما نرم افزار با 5 بخش با اون روشی که گفتید انجام دادیم نصب میشه یک با نمایش داده میشه اما دفعه دوم که می خواهیم وارد سیستم بشیم از کامپیوت ایراد میگیره و یا از نصب پیشنیازها نظر به اینکه نصب نرم افزار دقیق انجام شده حتی در کامپیوتر و لپ تاپ نیز نصب گردیده همشون این پیغام که پیش نیاز ها مشکل دارند را نشان می دهند لطفا راهنمایی فرمائید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی ابطحی
۰۷:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۲
با سلام
فقط از نسخه کم حجم را استفاده نمایید،آپدیت 23 برای این نسخه آماده دانلود است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی ابطحی
۱۴:۵۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
http://www.aparat.com/v/QAliM

فیلم آموزش کار با این نرم افزار
Iran (Islamic Republic of)
نیازی
۱۲:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
تشکر عالی خیلی ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۱:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
سلام
من 5 قسمت برنامه را دانلود کردم اما هنگام unzip کردن پبغام میده فایل 632602_359.rar وجود نداره !

علت چیه ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی ابطحی
۰۹:۰۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۲
با سلام
از لینک کمکی زیر دانلود کنید:
http://www.mediafire.com/download/b62k41zur9xu32r/setup_with_update19.zip
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل اعظمی
۱۶:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
برای حذف سندی که ثبت شده چکار باید کرد با تشکر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی ابطحی
۱۳:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
از طریق منوی اصلاحیه مبلغ سند مربوطه را صفر نمایید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
من میخوام عضو جدید ثبت کنم ولی دو نفر ثبت کردم بعدیش رو میگه تکراری است
میشه لطفا بگید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۰۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
برای ویندوز 7 باید نسخه با حجم زیاد رو دانلود کنم یا همین نسخه xp جواب میده لطفا راهنمایی کنید؟
ممنون
United States of America
EYLA
۱۷:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشید
من میخوام عضو جدید ثبت کنم ولی یکی ثبت کردم بعدیش رو میگه تکراری است
میشه لطفا بگید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۳:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
با سلام مجدد نام اعضا را ثبت کردم یکی دونفر را اشتباه زدم آنها را حذف کردم ولی شماره آنها حذف نمی شود ؟ برای حذف شماره ها چکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۲۳:۰۲ ۰۱ دی ۱۳۹۱
سلام خسته نباشید
من همه را دانلود کردم
اسمهیش راعوض کردم
اولی اجرامیشود
ولی بقیه را نمیخواهد که اتومات باشد
چکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۸:۵۰ ۰۲ دی ۱۳۹۱
دوست عزیز نسخه xp را دانلود و نصب نمایید
حجم کل 52 مگابایت
Iran (Islamic Republic of)
نصر
۲۱:۵۷ ۰۱ دی ۱۳۹۱
سلام خسته نباشیدبرنامه شمادانلودش خیلی طول می کشدوروی 7هم نصب نمیشه وازمایک دیسک می خوادلطفاراهنمایی کنیدباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۸:۵۱ ۰۲ دی ۱۳۹۱
برای دانلود کامل و کم حجم از نسخه xp استفاده نمایید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۲۰:۱۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
نسخه xp آماده دانلود شد:
مزایا:
حجم کم
سرعت نصب بیشتر
امکانات مساوی با نسخه اصلی
قابلیت نصب بر روی همه سیستم ها

معایب:
جوابگوی صندوق های خیلی بزرگ"که تعداد ثبت روزانه آنها بیش از 10000 سند است" نمیباشد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۹:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
نسخه xp آماده دانلود شد:
مزایا:
حجم کم
سرعت نصب بیشتر
امکانات مساوی با نسخه اصلی
قابلیت نصب بر روی همه سیستم ها

معایب:
جوابگوی صندوق های خیلی بزرگ"که تعداد ثبت روزانه آنها بیش از 10000 سند است" نمیباشد
Iran (Islamic Republic of)
lمهدی
۱۷:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام خسته نباشین.با تشکر از نرم افزارتون اما فقط قسمت اولش دانلود میشه. لطفا راهنمایی بفرمایین؟ بازم ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۹:۴۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
با عرض خسته نباشید ، نسخه xp را دانلود و نصب نمایید-با تشکر
Kazakhstan
رضا
۱۶:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
با تشکر فروان همه رودانلود کردم
Iran (Islamic Republic of)
رمضانی
۱۵:۵۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام باید نرم افزار خوبی باشه ولی یا حجمش زیاد بود یا طبق معمول سرعت کم اینترنت،خلاصه از دانلودش منصرف شدم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۹:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
نسخه xp با حجم 50 مگابایت را دانلود و نصب نمایید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
ممنون - ولی اکثر کاربران از ویندوز XPاستفاده میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
نسخه xp آماده شده است ؛ آنرا دانلود و نصب نمایید
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام
روی 7 هم که نصب نمیشه!!! یه فایل PDF آموزش نصب قرار میدادید. تروجان هم داره که. ویندوز رو داغون کرد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۹:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
دوست گرامی فایل های نصب تست شده است و فاقد هیچگونه بد افزاری است

نسخه xp را دانلود و نصب نمایید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۲۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
باسلام
لینک دانلود بخش 3 و 4 و 5 مشکل داره لطفا برطرف کنید چون برنامه خوبی هست و نیاز داریم.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۲۰:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
بهتر است نسخه xp را دانلود و نصب نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
lمن بازش کردم خیلی کابردیه ...ممنون واقعا زحمت کشیدین.....
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۳:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
با سلام وتشکر از لطف انشاء الله خداپسندانه دست اندر کاران تولید نرم افزار.
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۲:۴۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام خسته نباشید
من همه را دانلود کردم
اسمهیش راعوض کردم
اولی اجرامیشود
ولی بقیه را نمیخواهد که اتومات باشد
چکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت اله حسام
۱۲:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
ممنون خداوند به شما خير دنيا وآخرت عطا فرمايد يكي از راهاي مبارزه با رباخواران ترويج فرهنگ قرض الحسنه است بنده هم آمادگي دارم پيش نويس اساسنامه قرض الحسنه خانوادگي را در اختيار دوستان قرار دهم
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۱:۲۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
از اینکه این نرم افزار را برای دانلود قرار دادید خیلی ممنون هستم.چون دیگه این جور قرض الحسنه ها باید از حال و هوای قدیمی و کار دستی خارج شود به کمی مدرن شوند.
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۱:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
خست نباشید عالی بود
اگر امکان دارد این گونه مطالب را ایمیل کنید شاید روزی ما اخبار را نگاه نکنیم
مر30
Iran (Islamic Republic of)
احمد نخفروشان
۱۰:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
متشكرم از زحمات شما من نرم افزارا نصب كردم قسمت امنيت اطلاعات و چكهاي دريافتي و پرداختني كار نمي كند لطفا راهنمائي كنيد
Iran (Islamic Republic of)
yas
۱۰:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
ok bod
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۰:۰۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام خواهشمندم نسخه ویندوزxp را زودتر تولید نماید چون سیستم ما ویندوز7یا 8 نمیباشد با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ممل
۰۹:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
جالب بود ولی خوب اگه حجم برنامه کمتر میشد بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
عالي بود دست برنامه نويسش درد نكنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۰۱:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
سلام
خیلی خوبه که این نرو افزار رو معرفی کردید.
ما هم یک صندوق فامیلی داریم .ولی پسر داییم چد سالی هست که یه همچین برنامه ای رو خودش برامون درست کرده مال اون حتی روزهای تولدمون رو هم بهمون تبریک میگه
به هر حال ممنون از معرفیتون
مهدیه از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۴:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
با احترام ، در این نرم افزار در قسمت دفتر تلفن قابلیت های زیادی همچون تاریخ تولد و ... وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۰:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
خیلی عالیه تشکر زیاد ازاین نرم افزار یه راهنمایی میخواستم باتوجه به اینکه نرم افزار خانوادگیست منظو ایار 1-سرپرست -همسر -فرزندان میباشد یا-2فامیل مثل پدر مادر وخانواده همسر-اگر گزینه 1-جواب سوال است پس فقط سرپرست منبع درامد خانواده است دراین صورت هم خرج سنگین خانواده محصلین وهزینه های دیگر.....یااگر جواب گزینه 2است شایدکسی فاقدافراد نامبرده گزینه2باشدمیتواندازاین نرم افزاراستفاده نمایدممنون میشوم اگر دراین مورد برادرتان را-راهنمایی فرمایید بااحترام
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۵۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
از این برنامه خوبتان ممنون خداوند به شما توفیق عنایت بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
انتقادی
۲۲:۰۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
درپرداخت وام نحوه تقسیط کجا درج میشود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۳:۵۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
با توجه به اینکه در قرض الحسنه های فامیلی بازپرداخت اقساط بصورت اجباری نمیباشد ، وجود چنین قسمت هایی در نرم افزار فقط باعث افزایش حجم نرم افزار و همچنین پیچیده شدن فرآیند کاری آن میشد، لذا پس از تحلیل های پیچیده نتیجه کار به این صورت شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
با سلام و عرض تشکر
هنگام اجرای نرم افزار شناسه کاربری و رمز عبور میخواد لطفا راهنمائی بفرمائید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۴۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
پس از باز نمودن نرم افزار شناسه کاربری و کلمه عبور را عدد "1" وارد نمایید و دکمه تایید را کلیک نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
اميد بقال
۲۱:۴۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
عالي بود باز هم از اين جور نرم افزارهاي كاربردي بزارين
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۳۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
ممنون این جور نرم افزار های کاربردی را بیشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۱:۲۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
چگونه نام کاربری درست کنیم؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۲۹ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
نام کابری در متن امده است
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۴:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
نام کاربری 1 و رمز عبور 1 بصورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد برای ایجاد نام کاربری و رمز جدید باید از مسیر زیر اقدام نمایید:
شروع > مدیریت کاربری > مدیریت کاربران
اطلاعات خواسته شده را تکمیل و سپس گزینه ذخیره را کلیک نمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمد دهقانی
۲۱:۲۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
خیلی خیلی ممنون ازاین نرم افزار
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
خمید عسگری
۲۱:۰۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
مثل همیشه کارتان عالی است
Germany
امیر
۲۰:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
وا از این ماه قرار بود تاسیس کنیم عالی بود ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
آقارضا
۲۰:۳۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
بسيار كار خدا پسندانه اي بود اتفاقاً ما دنبال چنين نرم افزاري بوديم كه شما اين زحمت بزرگ را براي ما و آنهايي كه نياز داشتند كشيديد. تشكر فراوان.
Netherlands
بهزاد
۲۰:۳۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
سلام
ممنون امام اين نرم افزار رو سيستم من نصب نميشه لطفا يكي راهنمايي منو راهنمايي كنه .
با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۴:۰۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
در صورتی که سخت افزار شما مربوط به 3 سال پیش و قبل از آن باشد منتظر انتشار نسخه ویندوز xp نرم افزار باشید "به زودی زود ارائه خواهد شد"
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
سلام خیلی متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی مختاری
۲۰:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
واقعاعالی است از زحمات بی دریغ شما متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
خدا خیر شما و هرکسی این ایده عالی رو داده بده.انشاا...اجرتون با آقا صاحب الزمان.
مدتهاست به دلیل نداشتن وقت کافی نمیتونم واسه صندوق خانوادگیمون نرم افزار تهیه یا حتی در موردش تحقیق کنم که وجود داره یا نه.
انشاا...همین صندوقای خانوادگی گسترش پیدا کنن تا شبهه و ربا حذف بشه از جامعه مون.
تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۹:۳۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
سلام ما سالهاست که صندوق قرض الحسنه تاسیس کردیم اگه ممکنه بفرمایید که این برنامه روی سیستم مک هم قابل اجرا هست؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۴:۰۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
دوست عزیز در حال بررسی اجرای نرم افزار بر روی سیستم های لینوکس و مکینتاش هستیم
امید است پس از نسخه ویندوز xp نسخه های لینوکس ، مکینتاش و آندروید نیز آماده بهره برداری گردد
United States of America
Farzad
۱۹:۲۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
Ali
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۹:۲۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
ممنون امیدواریم بتونیم بهترین استفاده رو ببیم
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۹:۲۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
واقعا عالیه.الان من و خانواده ام یک بانک درست میکنم و من هم که 13 سالمه میشم رییس :دی

واقعا عالیه
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رفیق دزد
۱۹:۰۰ ۰۵ دی ۱۳۹۱
المواظب الاختلاس الباش تا اهل الخانواده ات تو را الدزد نگیرند و در ملا عام اعدام النشوی!
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۴:۴۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
ممنون
Spain
مهدی رفیعی
۱۲:۳۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۱
با تشکر ولی به نظر شما حجمش خیلی نیست؟247 مگه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابطحی
۱۳:۵۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۱
دوست عزیز چند روز منتظر انشار نسخه ویندوز xpباشید
حجم آن به مراتب کمتر خواهد بود
ضمن اینکه این حجم دانلود فقط مربوط به پیش نیاز های نرم افزار مثل sql server و net framework میباشد