تيم صنعت ساري در هفته سيزدهم و پاياني نيم فصل نخست ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور مقابل تيم صدرنشين جدول با تساوي متوقف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران دو تيم صنعت ساري و نفت وگاز گچساران كه در حضور حدود 300 تماشاگر در زير بارش باران استاديوم شهيد متقي به ميدان رفتند در نهايت تلاش دو تيم با تساوي يك بر يك خاتمه پذيرفت.

با توجه به حساسيت اين بازي كه هر دو تيم مدعيان ليگ بودند اين بازي از همان نيمه نخست با هيجان آغاز شد كه هر دو تيم در اين نيمه دو موقعيت گل داشتند كه موفق به باز كردن دروازه حريف نشدند.

با شروع نيمه دوم تيم صنعت ساري با تشويق هواداران خود تسلط بازي را دست گرفت و چند موقعيت گلزني را بازيكنانش خلق كردند.

در اين نيمه مهدي فولادي در دقيقه 52، اسماعيل صمدي در دقيقه 54 و عادل رمضاني در دقيقه 72 سه موقعيت مسلم گلزني را براي صنعت ساري از دست دادند.

در اين نيمه تلاش و دوندگي بازيكنان صنعت ساري در دقيقه 76 نتيجه داد و شهرام فلاح موفق شد با شوتي زيبا توپ را به تور دروازه نفت و گاز گچساران بچسباند.

در نيمه دوم نيز بازيكنان نفت و گاز گچساران دو موقعيت گل داشتند كه يك بار توپ توسط علي كرمي در دقيقه 57 با خودشانسي به تير دروازه صنعت ساري برخورد كرد.

قضاوت اين بازي كه برعهده محسن سپهند بود به سه بازيكن دو تيم كارت زرد نشان داد.

امير محسن روزبياني از صنعت ساري و محمد مجرد و فرشيد عليزاده از نفت و گاز گچساران توسط داور مسابقه كارت زرد دريافت كردند.

با اين تساوي نفت و گاز گچساران با 29 امتياز در صدر جدول و صنعت ساري با 19 امتياز و اختلاف 10 امتياز با تيم صدرنشين همچنان در رده پنجم جاي دارد./س

برچسب ها: توقف ، صنعت ساری ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.