رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: متاسفانه بزرگنمایی برخی از رسانه ها به یک عادت تبدیل شده است و تا زمانیکه ملی پوشان خاطی به تهران باز نگردند، نمی توانیم در خصوص این اتفاق تصمیم گیری کنم.

محمود شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در خصوص اتفاق پیش آمده در آبادان و درگیری چند قایقران تیم ملی روئینگ برخی از رسانه ها بزرگنمایی کرده اند که اين موضوع به یک عادت تبدیل شده است.
 
وی گفت:  با توجه به اینکه من در آبادان حضور نداشتم در خصوص اتفاق پیش آمده با مربی تیم ملی صحبت کردم و به نظر می رسد اتفاق خاصی نبود و درصورتیکه این جریان حاد بود آزاد نمی شدند.
 
اسبقیان افزود: ما ملی پوشان خاطی را سریعا برای توضیح دادن در این خصوص به تهران احضار کردیم و قرار است فردا با برگزاری جلسه کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کنیم با توجه به اینکه ما به طور کامل در جریان این موضوع هستیم قضاوت در این خصوص  کار درست و منطقی نیست و تنها بزرگنمایی شده است البته ورزشکاران نباید تحت هر شرایطی با افراد درگیر شوند و ما نیز نسبت به این موضوع قضاوت نمي کنيم و پس از حضور آنها و شنیدن صحبت های ملی پوشان قضاوت می کنیم.
 
رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان درخصوص پیگیری تمرینات ملی پوشان در آبادان اظهار داشت: به دعوت اداره كل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت قایقرانی استان تمرینات تیم ملی روئینگ آقایان در آبادان از سر گرفته شد و تصمیم گیرنده در خصوص ادامه فعالیت در این شهرستان مدير كل تربيت بدني استان خوزستان است و در این خصوص رئیس تربیت بدنی آبادان نمی تواند اظهارنظر کند.
 
وی تصریح کرد: یکی از اهداف ما از برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی در شهرهای جنوبی توسط این رشته در شهرهای  بندر عباس، لرستان و بوشهر است و به نظر نمی رسد برای تمرینات تیم ملی در آبادان با مشکلی مواجه شویم.
 
اسبقيان خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه قایقرانان جوان هستند دچار خطایی شدند که ما نباید در زمان حضور در تهران آنها را مقصر اصلی بدانیم چرا که قایقرانان تیم ملی با رد این ادعا اظهار داشتند که موضوع آن طور که در رسانه ها درج پیدا کرده، نیست و موضوع چیز دیگری است که با برگزاری جلسه کمیته انضباطی تمام این موارد به طور کامل حل می شود./مح


برچسب ها: محمود ، شروین ، اسبقیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار