عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: تغییر وزیر ارتباطی به ساختار تشکیلاتی و ادغام وزارت خانه‌ها ندارد و همه موارد و آنچه که قانون است باید به مجلس بیاید و واحدهای زیرمجموعه‌ای که تشکیل می‌شود باید طبق قانون در پارلمان تأیید و تصویب شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در جلسه علني امروز(يكشنبه) مجلس در ارتباط با طرح اولیه ماده 53 قانون پنجم توسعه و موافقت با رفع ابهام هرگونه جابجایی، انتزاع، انحلال وزارتخانه ها و واحدهای زیرمجموعه‌ آنها که به موجب قانون تصویب شده متوقف می‌گردد، گفت: امروز مجلس موضوعی حساس را دنبال می‌کند اما هر پیشنهاد خیرخواهانه نیز به صحن می‌آید رد می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت نمی‌تواند در قوانين مصوب مجلس تغییر رویه دهد مگر به موجب قانون که آن هم قوه مقننه و در آن دخل و تصرفی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: با تصویب این قانون یعنی انتزاع، انحلال وزارتخانه ها و واحدهای زیرمجموعه کار برای خود بهارستان نیز سخت‌تر خواهد شد چرا که برای یک جابجایی کوچک در یک بخش اداری نیز کار به بهارستان کشیده شده و مسئوليت هرگونه جابجایی، انتزاع و انحلال متوجه بهارستان است.

ثروتی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر وزیر ارتباطی به ساختار تشکیلاتی و ادغام وزارت خانه‌ها ندارد و همه موارد و آنچه که قانون است باید به مجلس بیاید و واحدهای زیرمجموعه‌ای که تشکیل می‌شود باید طبق قانون در پارلمان تأیید و تصویب شود.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: وزارت ، وزیر ، مجلس ، ثروتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار