دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات ضمن تشریح جزئیات جلسه شب گذشته(شنبه) اعضای این جبهه با محمدرضا عارف، گفت: جبهه مردمی اصلاحات برگزاری چنین دیدارهایی را بر آینده اصلاحات تاثیرگذار می داند و در آینده نزدیک نیز با سایر کاندیداهای احتمالی، علما و مراجع و سایر فعالین سیاسی دیدار خواهد داشت.

محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران جزئیات دیدار شب گذشته (شنبه 25 آذر) اعضای این جبهه با محمدرضا عارف را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه امشب اعضای جبهه مردمی اصلاحات دغدغه ها و نگرانی های خود را از مسائل سیاسی جامعه با عارف در میان گذاشتند، گفت: دیدار صمیمانه و ارزشمندی بود که در آن وضعیت اصلاح طلبان در جامعه امروز بررسی شد.

فومنی گفت: عارف در این دیدار ضمن اشاره به مسائل و مشکلات روز جامعه بر ضرورت حضور اصلاح طلبان در مسائل سیاسی  و به ویژه انتخابات تاکید کرد و گفت «همین که به عنوان کاندیدای احتمالی اصلاحات در این عرصه مطرح شده ام برایم مایه افتخار است».

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه قهرکردن برای اصلاح طلبان معنی ندارد، افزود: عارف نیز در این دیدار بر بی معنا بودن قهر برای اصلاح طلبان و ضرورت حضور فعال اصلاح طلبان در انتخابات تاکید کرد، اظهار داشت «در هر دو جریان سیاسی کشور افرادی تندرو وجود دارند که نباید اختیار اداره امور کشور به دست آنها بیفتد».

وی با بیان اینکه ما معتقد به اجماع هستیم اما نه اجماعی که تنها نظر یک نفر بر آن غالب شود، تصریح کرد: جبهه مردمی اصلاحات برگزاری چنین دیدارهایی را برای  آینده اصلاحات تاثیرگذار می داند و در آینده نزدیک نیز با سایر کاندیداهای احتمالی، علما و مراجع و سایر فعالین سیاسی دیدار خواهیم داشت.

فومنی در پایان تاکید کرد: عارف  به عنوان فردی معتقد به قانون اساسی، رهبری و انقلاب و نیرویی متخصص قطعا یکی از کاندیداهای احتمالی مورد نظر جبهه مردمی اصلاحات خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار