رییس سازمان بازرسی کل کشور، انتقاد سازنده و دلسوزانه از عملکرد مسوولان را برای کشور مفید دانست اما تاکید کرد این انتقادها نباید با لحن خشن و انتقام جویانه مطرح شود.

 به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران  سنندج، حجت الاسلام  پورمحمدی در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی در سنندج، با اشاره به اینکه در کشور با مشکلاتی روبرو هستیم، انتقاد سازنده و بدون غرض را در راستای اصلاح امور مفید دانست.رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: برخی در مطرح کردن انتقادات، به صورت خشن و انتقام جویانه عمل می کنند که این سبک انتقاد صحیح نیست.
وی از رسانه ها نیز خواست از عملکرد مسوولان و دستگاه های اجرایی دلسوزانه انتقاد کنند تا مسوولان در مسیر صحیح حرکت کنند.رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه با اشاره به اینکه در سیستم اداری کشور مشکلات زیادی داریم، گفت: این سازمان نوپا و کوچک است و تاکنون نیز با تمام ظرفیت کار کرده ایم و فعالیت های بسیار بزرگی را نیز انجام داده ایم.
پورمحمدی همچنین در ارتباط با وضعیت خدمات رسانی دستگاه های اجرایی استان کردستان، نیز گفت: وضعیت استان کردستان اکنون به دلیل حضور یک استاندار مردمی، نسبت به گذشته بهتر است و عملکرد مسوولان مثبت است./س
برچسب ها: سیستم ، سازمان ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.