كارشناس طرح های سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: حجم سرمایه گذاری طرح گردشگری روستاي یانچشمه شهرستان شهركرد، 145 میلیارد ریال برآورد شده كه از سوی بخش خصوصی و استفاده از تسهیلات بانكی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

قدرت اله ولی زاده افزود: این طرح، در زمینی به مساحت 45 هكتار و در منطقه گردشگری شیدا در حاشیه روستای یانچشمه اجرا می شود.

وی اظهار داشت: اداره كل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری، با پنج درصد بارگذاری، این طرح به صورت كمپینگ و آلاچیق موافقت كرده كه مابقی آن به صورت فضای سبز و مجموعه های ورزشی ساخته می شود.

ولی زاده، با بیان اینكه طرح گردشگری روستاي یانچشمه، ظرفیت پذیرش 219 هزار نفر گردشگر در طول سال را دارد، افزود: این طرح زمینه اشتغال 160 نفر را به صورت مستقیم فراهم می كند.

كارشناس طرح های سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، متولی طرح گردشگری روستاي یانچشمه را یك شركت خصوصی عنوان كرد.
روستای یان چشمه، از توابع بخش بن شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری است که با 600 خانوار و 2500 نفر جمعیت، در فاصله 35 کیلومتری مرکز استان ( شهرکرد ) و در مجاورت سد زاینده رود قرار دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.