مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:همایش "شعر هفتاد و دو خط اشک" با محوريت سبک زندگي عاشورايي برگزار مي‌شود، علت افزایش بلیت قطار در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود، موضوع تحريم‌ها براي ايران بي‌اهميت است/ كانادا به دنبال اثبات خوشخدمتي به ارباب آمريكايي است و....

مهمترین عناوین اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دوئل وزارتي بهارستان و پاستور/ ماجراي ادغام‌ها از كجا شروع شد؟

https://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/25/625418_762.jpg

 هرچند ماجرای ادغام وزارتخانه‌ها از زمان قاجار بوده و به فراخور موقعیت دولت‌ها انجام شده است ولی هیچ‌يک از دولت‌ها وزارتخانه‌ای به مهمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نداشته و ادغام هیچ وزارتخانه‌ای هم به مانند ابن وزارتخانه مخالفت‌ها را برنیانگیخته است

ضرورت وجود شوراي فقاهتي براي جلوگيري از انحراف/ ديدار آتي جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح
عضو جبهه پايداري گفت: از ابتدا وجود شوراي فقاهت در جبهه پايداري پيش‌بيني شده بود چرا که معتقديم انحرافات برخي از احزاب به خاطر عدم وجود يک ناظر قوي بر تصميم‌گيري‌هاي آنهاست.

موضوع تحريم‌ها براي ايران بي‌اهميت است/ كانادا به دنبال اثبات خوشخدمتي به ارباب آمريكايي است
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بيان اينكه تحریم‌هاي اعلام شده از سوي كانادا فقط یک مانور سیاسی است، گفت: اين موضوع كاملا بی‌اهمیت بوده و پيامد سوئي براي ايران نخواهد داشت.

احمدی‌مقدم: از طريق اينترپل، پیگیر پرونده ربایش سردار عسگری هستيم
 فرمانده نیروی انتظامی کشور از پیگیري پرونده سردار علیرضا عسگری که به دست رژیم صهیونیستی ربوده شده است، خبر داد و گفت: ربایش وی توسط صهيونيست‌ها محرز شده است.

علت افزایش بلیت قطار در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود
 کمیسیون عمران مجلس علت افزایش بلیت قطار را با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن و مسئولان اجرایی وزارت راه و وزارت جهاد کشاورزی بررسی می‌کند.

شکست‌هاي سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي عامل استعفاي ليبرمن است

 يک کارشناس سياست خارجي گفت: فساد مالي ظاهر قضيه اتهام ليبرمن بوده چرا که در گذشته اين‌گونه اتهامات به سران ديگر رژيم صهيونيستي وارد شده اما روي اصلي اين اتهام تناقضات و اختلافاتي بوده که در کابينه اين رژيم به‌وجود آمده است.

ديدار اعضاي فراکسيون روحانيون با آيت‌الله مهدوي کني


https://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/25/627311_567.jpg

 عضو فراکسيون روحانيون مجلس از ديدار اعضاي فراکسيون متبوع خود با آيت‌الله مهدوي کني طي هفته آتي خبر داد.

همایش "شعر هفتاد و دو خط اشک" با محوريت سبک زندگي عاشورايي برگزار مي‌شود

 همایش "شعر هفتاد و دو خط اشک" به مناسبت هفته حوزه و دانشگاه در دانشگاه پيام نور اصفهان با محوريت سبک زندگي عاشورايي برگزار مي‌شود.

دولت به سمت كاهش فاصله دو دهك پاياني جامعه حركت مي‌كند/ انتقاد از وابستگي بيش از حد به درآمدهاي نفتي
رئيس سازمان بازرسي كشور با بيان اينكه دولت تا حدودي در مسير برآورده ساختن هدف پنجم برنامه كه همانا كاهش فاصله دو دهك پاياني جامعه به سي و پنج درصد است موفق بوده، گفت: خوشبختانه دولت با توزيع سهام عدالت، اجراي هدفمندي يارانه‌ها و همچنين توسعه فعاليت‌هاي عمراني در بخش‌هاي روستايي به سمت كاهش فاصله دو دهك پاياني جامعه در حال حركت است.

طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری باید برای اجرایی شدن تا اواسط بهمن ماه ابلاغ شود


https://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/25/627528_603.jpg

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: چنانچه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری تا اواسط بهمن ماه به وزارت کشور ابلاغ شود، برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اجرایی می شود اما اگر تاخیر داشته باشد، بعید است که به انتخابات ریاست جمهوری آینده برسد.

در دوران اصلاحات دانشجويان به دليل ممانعت از تخريب دفتر بسيج اخراج مي شدند
 دبیر مجمع دانشجویان حزب‌الله به همراه مسئول بسیج وقت دانشجویی در دوره اصلاحات برای ممانعت از تخریب دفتر بسیج دانشجویی، از دانشگاه اخراج و 5 سال از کنکور محروم شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار