اولین قسمت مستند "با من حرف بزن" کاری از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه تهران فردا یکشنبه 26 آذرماه به مدت 35 دقیقه بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ اصغر توسلی کارگردان و تهیه کننده مستند "با من حرف بزن" در تشریح ساختار این برنامه گفت: این مجموعه در 26 قسمت برای شبکه 5 سیما تولید شده است و نگارش این مستند را  علیرضا محمودی و آزاده محسنی با الهام گرفتن از 26 پرونده واقعی قضایی کار انجام داده اند.
توسلی در ادامه گفت: این مجموعه ناهنجاری های اجتماعی را نمایش می دهد و داستان های  آن
از میان ۵۰۰ پرونده قضایی از جمله طلاق و قتل برگرفته شده است و این ۲۶ داستان از میان پرونده هایی که معضلات اجتماعی رایج در جامعه است، انتخاب شده  که ما آنها را بر اساس پرونده های واقعی بازسازی کرده ایم و در انتها نیز از حضور کارشناسان در این زمینه به عنوان مشاور و راهنما استفاده کرده ایم .
تهیه کننده و کارگردان مستند "با من حرف بزن"  با بیان اینکه اکنون 10 قسمت  این مجموعه آماده پخش شده است ، اضافه کرد: در حال حاضر 90  تصویر برداری این مستند بازسازی شده تکمیل و روبه اتمام است .
گفتني است؛‌ اولین قسمت مستند "با من حرف بزن" یکشنبه 26 آذر ماه ساعت 13 به مدت 35 دقیقه روی آنتن می رود.  این مجموعه روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته پخش خواهد شد. /ص
برچسب ها: شبکه ، تهران ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار