مراسم نکوداشت سردار عليرضا عسگري برگزار شد

احمدی‌مقدم: از طريق اينترپل، پیگیر پرونده ربایش سردار عسگری هستيم

فرمانده نیروی انتظامی کشور از پیگیري پرونده سردار علیرضا عسگری که به دست رژیم صهیونیستی ربوده شده است، خبر داد و گفت: ربایش وی توسط صهيونيست‌ها محرز شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در ششمین سال ربایش سردار علیرضا عسگری به دست عوامل صهیونیستی مراسم نکوداشت این سردار در باغ‌موزه دفاع مقدس با حضور شخصيت‌هايي چون سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور، سردار رادان، علی شمخانی وزیر اسبق دفاع و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم طي سخناني با بيان اینکه سردار علیرضا عسگری نمونه بارز مظلومیت است، گفت: عسگری همواره در مسیر انقلاب و اندیشه‌های امام(ره) گام برمی‌داشت.

وی افزود: هجرت، جهاد و تلاش نمونه‌های بارز اقدامات حاج رضا عسگری بود و او همواره در  بدترین شرایط، سعی در پیشبرد اهداف کشور داشت.

احمدی‌مقدم اظهار داشت: رضا عسگری اقدامات بسیار مهمی را در ایجاد وحدت میان شیعیان لبنان و تشکیل حزب‌الله بر عهده داشت و زحمات بسیاری را در این راستا انجام داده بود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه هنگام بازداشت رضا عسگری نزد ناطق نوری رئیس دفتر ویژه بازرسی مقام معظم رهبری رفتم و جویای جرم رضا عسگری شدم، ناطق نوری تاکید کرد که پیگیر این موضوع هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور رضا عسگری و ربایش وی توسط رژیم صهیونیستی محرز شده است، از این رو امیدواریم که شرایطی به وجو بيايد تا آزادی ایشان مهیا شود.

احمدی‌‌مقدم تصریح کرد: نیروی انتظامی و به خصوص اینترپل همچنان پیگیر پرونده علیرضا عسگری هستند.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: علیرضا ، عسگری ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار