سخنگوي جمعيت آبادگران جوان انقلاب اسلامي با اعلام خبر برگزاري جلسه شوراي جمعيت آبادگران، گفت: جمعيت آبادگران انقلاب اسلامي تمركز خود را بر انتخابات شوراي‌هاي شهر گذاشته است و در انتخابات رياست جمهوري به دنبال هم‌انديشي و هم‌گرايي با ساير احزاب اصولگراست.

بيت‌الله بدرلو  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اعلام كرد:‌ جلسه شوراي مركزي جمعيت آبادگران به رياست حسن بيادي دبير كل جمعيت و با حضور اعضاي شوراي مركزي جمعيت، فردا شب (يكشنبه 26 آذر) برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه موضوع كلي جلسه "انتخابات" خواهد بود،‌ گفت: جمعيت آبادگران انقلاب اسلامي تمركز خود را بر انتخابات شوراي‌هاي شهر گذاشته است و در انتخابات رياست جمهوري به دنبال هم‌انديشي و هم‌گرايي با ساير احزاب اصولگراست.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مهدي چمران در جلسات جمعيت آبادگران جوان شركت مي‌كند،‌ عنوان كرد:‌ جمعيت آبادگران خود را به لحاظ فكري و اعتقادي به مهدي چمران بسيار نزديك مي‌داند، اما ايشان به لحاظ تشكيلاتي عضو جمعيت نيستند.

سخنگو جمعيت آبادگران جوان انقلاب اسلامي در اينباره خاطر نشان کرد: مهدي چمران در بسياري از جلسات جمعيت آبادگران حضور داشته است و در مراسم‌هاي رسمي سخنران اصلي بوده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار